י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ליין שחיטה חדש

החלוק'ע הגדולה בעולם תתקיים ביום הבחירות

עם ליין חדש של שחיטה יוצאים ב'עונג שבת ויום טוב' - משפחת רכניץ גם השנה בחלוקה הגדולה בישראל ללמעלה מ- 15 אלף משפחות והפעם ביום הבחירות לכנסת ה - 24 

החלוק'ע הגדולה בעולם תתקיים ביום הבחירות
חלוקת עונג שבת ויום טוב במלחה צילום: שוקי לרר

החלוקה הגדולה של קמחא דפסחא מבית 'עונג שבת ויום טוב' -  משפחת רכניץ בראשותו איש החסד הרב אפרים שטרן מירושלים, המחלק מידי שנה ל-15 אלף משפחות סל גדול לחג, ומכונה בפי כל בשם 'החלוקה הגדולה בעולם' - תתקיים גם השנה אבל ביום הבחירות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החלוקה ששינתה את פניה בשנה שעברה בעקבות הקורונה, ועברה מכיכר זוועהיל בירושלים למתחם הרכבת במלחה תתקיים גם השנה באותו מקום אך ביום הבחירות לכנסת ביום שלישי י' ניסן סמוך לחג הפסח.

החלוקה שמתקיימת כבר קרוב לארבעים שנה לכלל הזרמים בציבור החרדי מביאה חידוש השנה בנושא הבשר שכן במהלך החודשים האחרונות פתח הרב שטרן ליין שחיטה עצמאי של בקר בשווי של 4 מיליון שקל המהווה חידוש עצום. בחודשיים האחרונים הובאו לארץ בספינה 2500 בהמות מפורטוגל שם ידוע הבשר כאיכותי ומשובח והם נשחטו כאן בארץ, כך שבחלוקה כל אחד יקבל כמה סוגים של בשר. 

החלקה שנקבעה ליום שלישי יום הבחירות הינה בשורה למשפחות שכן ישנם כאלו שיש להם יום חופשי באותו יום מה שיאפשר להם לבוא עם רכב למקום להעמיס את הסחורה תוך דקות ספורות ולהצטייד בכל המצרכים לחג הפסח לצד החלוקה המסורתית בעיר בית שמש שתתקיים ביום רביעי. 

סל המצרכים בחלוקה של עונג שבת ויו"ט נחשב כסל נכבד ביותר, הכולל את כל המצרכים היקרים שמשפחה ממוצעת צורכת בחג: כמו בשר בקר, מצות, מיץ ענבים, ביצים, פירות וירקות, דבר שיביא להקלה במצב הכלכלי הקשה השורר בארץ בעקבות נגיף הקורונה בשנה שחלפה.

עונג שבת ויום טוב הרב אפרים שטרן חלוקה קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד