י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
גם לאחר התחייבות 'אגודה'

תסיסה בברסלב; גורמים מנהלים שיח עם סמוטריץ'

למרות מכתב ההתחייבות של אגודת ישראל לאנשי חסידות ברסלב שפורסם כאן לראשונה בנוגע לטיסות לאומן בראש השנה, בחסידות ברסלב עדיין זועמים ומנהלים שיח מול סמוטריץ'

תסיסה בברסלב; גורמים מנהלים שיח עם סמוטריץ'
חסידי ברסלב באומן צילום: יוסי גולדברגר - די וואך

גם לאחר מכתב ההתחייבות של נציגי 'אגודת ישראל' שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפיו הם יתעקשו לאפשר טיסות לאומן בראש השנה כבר בעת גיבוש ההסכמים הקואליציונים, גורמים בחסידות ברסלב מסתייגים ומקיימים שיחות עם בצלאל סמוטריץ'.

אמש (מוצ"ש) קיימו קבוצה של פעילים בברלסב ישיבה דחופה שהגיעה ברקע המכתב של חברי 'אגודת ישראל', במהלכה הושמעו קולות נגד ההצבעה ל'יהדות התורה', במהלך הכינוס השמיעו ביקרות על חברי הכנסת החרדים שלטענתם נשארו בקואליציה ופעלו לרעתם.

"המכתב הזה של חברי הכנסת טוב רק לבחירות", נאמר בכנס, "הבחירות הוכרעו בראש השנה האחרון. נסתם בטריקת גורלות חורץ איך ברסלב מצביעה וזה לא יהיה מי שהיה בשלטון בזמן ההחלטה על הנסיעה לאומן".

בימים האחרונים ניהלו מספר עסקנים שיחות עם מועמד הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ במטרה לפעול לטובתו בבחירות הקרובות, בעוד 9 יום, כשללא ספק קבוצה ניכרת מצעירי החסידות צפויים להצביע עבורו. בימים הקרובים צפויים גם שורה של רבנים בברסלב להיפגש עם סמוטריץ'.

ברסלב אומן אגודת ישראל בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד