י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אופנה ביתית

פרקטים לבנים: האופנה החדשה בשנת 2021

העובדה שרוב הלקוחות אשר רוכשים דירות נעזרים במעצבי פנים מעלה בכמה רמות עיצוביות את הנראות של הבתים בישראל. כך קורה גם בתחום המשרדים אשר יופיים שודרג באופן מהותי בשנים האחרונות

פרקטים לבנים: האופנה החדשה בשנת 2021
פרקטים לבנים צילום: צמרת פרקטים

ההמלצות של מעצבי הפנים בבתים

הטרנד העכשווי של מעצבי הפנים הוא שימוש בפרקטים לבנים ויש לכך כמה סיבות חשובות. לאחר התקנת פרקטים לבנים כל חלל הבית נראה הרבה יותר גדול ולכן דבר זה מעניק תחושה נפלאה לדיירים. מעבר לכך הצבע הלבן שמזכיר טוהר וניקיון, הופך את הנראה הביתי ליוקרתי ולאלגנטי. הצבע הלבן מבדל בית זה מבתים אחרים ולכן מרגע שנכנסים אליו, חשים תחושה של חמימות ביתית.

בחירה של פרקטים לבנים

מעצבי הפנים מביאים בחשבון הרבה מאד היבטים כאשר הם מחליטים על פרקטים לבנים אשר עשויים מעץ טבעי והם מתאימים אותם בעיקר לבתים אשר מעוצבים בסגנון כפרי ולכן ההתאמה לכך היא מדויקת ובעלת נראות שמימית.

בדירות אחרות אפשר להתקין פרקט למינציה שהוא הסוג הנמכר ביותר, לאור העובדה שמדובר בפרקטים בטיב מעולה ובהיצע נרחב מאד של דגמים, אשר משנים באופן קיצוני את נראותו של הבית.

דגמים של פרקטים לבנים

בין הדגמים הרבים הקיימים של הפרקטים הלבנים אפשר למצוא דגם לבן כשלג אשר מעניק יופי טבעי לדירה, או לבן משופשף אשר מעניק מראה אותנטי יוצא דופן לרצפה כולה. אפשר לבחור גם באחד מהגוונים הבהירים של הצבע האפור עם טקסטורות ייחודיות שמתאים מאד לבתים, במיוחד אם גם חלק מהריהוט הקיים בהם הוא בגוונים הללו.

הגבולות של הסטריפים מוסיפים גם הם ליופיו של הבית כולו ואפשר לבחור בלוחות צרים וארוכים, רחבים, או קצרים. הפאזל שמותקן על הרצפה נראה יפהפה, בכל אחת מהאופציות הללו.

פרקט פולימרי לבן

לאחרונה הגיע לישראל גם פרקט פולימרי לבן אשר מיועד לחדרים רטובים כמו חדרי האמבטיה, שירותים, מטבח ומרפסות שירות. ההרכב של הפרקטים הללו כולל חומרי איטום ולכן הם עמידים בפני לחות מוגברת שקיימת בחדרי הרחצה מהמים החמים במקלחות ומהסירים המבעבעים במטבח. הפרקטים האלו מסוגלים לספוג כמות סבירה של מים ולחות והדבר לא ישפיע על נראותם או על שלמותם.

פרקטים לבנים גם למשרדים

נראותם של המשרדים השונים הם חלונות הראווה שלהם ולכן קיימת חשיבות רבה לעורר רושם מקצועי לכל מי שמגיע למשרדים.

התקנה של פרקטים לבנים הופכת כל משרד למרשים וליוצא דופן ומשתלב יפה מאד עם הריהוט המשרדי במבואה, בחדרים ובחדרי הישיבות. כאשר מוסיפים לעיצוב הכללי כמה פריטים ייחודיים כמו תליה של תמונות אמנותיות ממסוגרות על הקירות או תוספת של חפצי נוי, המשרד נראה אלגנטי ואקסקלוסיבי דבר שמעיד גם על רמתו המקצועית ועל איכות השירות.

 

 

פרקטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד