י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האשמה חמורה

גנץ תוקף את נתניהו: פוגע בביטחון המדינה

בעודו יושב בממשלתו הפריטטית, בעקבות בקשתו של בנימין נתניהו לסגור את המרחב האווירי בין ישראל לירדן, תוקף שותפו ראש הממשלה החליפי וטוען כי נתניהו "פוגע בביטחון הלאומי של ישראל"

גנץ תוקף את נתניהו: פוגע בביטחון המדינה
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

מוקדם יותר הערב (ראשון) פרסם העיתונאי בן כספית כי כשטיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאיחוד האמירויות התעכבה, הורה ראש הממשלה לסגור את המרחב האווירי בין ישראל לירדן ולא להתיר לטיסות שבאות מירדן או אליה לעבור במרחב האווירי של ישראל.

בעקבות הפרסום תוקף ראש הממשלה החליפי שר הביטחון בני גנץ את נתניהו ואומר כי "נתניהו מונע מצרכים פוליטיים - אישיים ופועל בניגוד להסכמים מדיניים, הניסיון לעקוף את מערכת הביטחון ומערך החוץ מערער את כל מערכת קבלת ההחלטות התקינה במדינה".

בעקבות ביטול הטיסה > כספית חושף: נתניהו הורה לבצע דבר "מוגזם על גבול הטירוף"

עוד הוסיף ראש הממשלה החליפי: "זה רק מראה שהוא איבד לגמרי את שיקול הדעת ועושה הכל כדי לדאוג לעצמו במקום למדינה".

"מול ההתנהלות החמורה הזו, נמשיך לפעול בכל כוחנו , כפי שפעלנו עד כה, בכדי לשמור על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל ולתקן את המחדלים של נתניהו" סיכם גנץ.

כזכור, לפני שלושה ימים, ביום חמישי שעבר, היה אמור לטוס ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור בזק באיחוד האמירויות, אולם בשל מריבה עם הירדנים שהובילה לסירוב מצידם שמטוסו של ראש הממשלה יעבור בשטחם האווירי, הטיסה בוטלה. עכשיו מתבררת הסאגה שהתרחשה מאחורי הקלעים.

ירדן בני גנץ בנימין נתניהו בטחון ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד