י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המסמכים שופכים אור

הזוי > פרשת הצוללות התגלתה כעלילת דם זדונית

במשך 39 שבועות מפגינים מול מעון ראש הממשלה בבלפור, בין הייתר בשל פרשת הצוללות שלדאבונם בהחלטת היועמ"ש לא הגיעה עד לראש הממשלה עצמו, הערב נחשפו בערוץ 20 מסמכים ששופכים אור על תהליך הרכש, ומפריכים טענות ללחץ פסול של מקבלי ההחלטות על חיל הים 

הזוי > פרשת הצוללות התגלתה כעלילת דם זדונית
משיטים דמוי צוללת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"פרשת השחיתות הגדולה בתולדות ישראל", כך מכנים אנשי השמאל את פרשת הצוללות, פרשה שבגינה הם מפגינים כבר 39 שבועות ברצף מחוץ למעון ראש הממשלה בבלפור. אך האם יש בה ממש או שהיא עוד עלילת דם זדונית שטוו שונאי נתניהו במטרה להפיל את השלטון?

במטרה לשמור על אסדות הגז ביקש חיל הים לרכוש צוללות קטנות מדרום קוריאה. אלא, שלטענת מתנגדי נתניהו, בשל קשרים פסולים שהיו לראש הממשלה עם חברת טיסנקרופ הגרמנית, התעקשו אנשיו לשנות את המרכז ולרכוש צוללות גדולות יותר שאין בהן צורך.

אלא, שמסמכים שפורסמו הערב (ראשון) לראשונה בערוץ 20, שופכים אור על תהליך הרכש, ומפריכים טענות ללחץ פסול של מקבלי ההחלטות על חיל הים.

בניגוד לטענות השונות חיל הים הוא זה שדרש לרכוש ספינות גדולות לשם הגנה על אסדות הגז. בנוסף, טקסטים של העיתונאי בן כספית, היכולים ללמד על אופייה של הפרשה, נעלמו באורח פלא מן הרשת.

פרשת הצוללות עסקת הצוללות מגרמניה תיק הצוללות טיסנקרופ ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד