ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לקראת השתייה

איילת שקד: "נתניהו ישים 20 מיליון שקל על הראש שלנו"

מס' 2 ב'ימינה' איילת שקד חשפה בשיחה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', כי נתניהו מתכוון לשים מיליוני שקלים במטרה לקחת מהם קולות: "אני מבקשת לעשות מאמצים גדולים ולא לוותר על אף קול" | בנוסף טענה כי סמוטריץ' בטוח בפנים: "הוא יציב"

איילת שקד: "נתניהו ישים 20 מיליון שקל על הראש שלנו"
נתניהו שותה קפה בדיון ארוך במליאה צילום: Miriam Alster/FLASH90

פחות מ-9 ימים לבחירות, והקרב על קולות הימין גדל. בשיחה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', חששה מועמדת 'ימינה', איילת שקד מכמות הכספים שיו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו יזרים לקמפיין שיופנה נגדם.

"אנחנו מגיעים לישורת האחרונה, נתניהו עומד לשים 20 מיליון שקל על הראש שלנו", טענה שקד והמשיכה, "ואני באמת מבקשת לעשות מאמצים גדולים ולא לוותר על אף קול".

שקד התייחסה גם אל הלבטים של מצביעי הימין: "אני יודעת שיש כאלה שמתלבטים בינינו לבין סמוטריץ', ובנינו לבין 'הליכוד'. להסביר למי שמתלבט בינינו לסמוטריץ', שהוא יציב על 5 מנדטים, ואין שום סיכוי שהוא לא יעבור. לכן צריך להצביע אסטרטגי".

"בעניין 'הליכוד', תעודת הביטחון הכי גדולה להקמת ממשלת ימין, זה אם אנחנו נהיה גדולים. כי אנחנו נהיה בכל קונסטלציה, אז צריך להביא אלינו כמה שיותר מצביעי ימין", הוסיפה.

מועמדת 'ימינה' התייחסה גם אל היציבות של מפלגתה בסקרים: "אנחנו במומנטום טוב, צריך לשמור עליו. אני חושבת שאנחנו יכולים להצליח ולהצליח בגדול".

בתוך כך, בשיחת זום שקיים הערב יו"ר המפלגה נפתלי בנט, הוא פרש את תכניתו, כיצד יקים ממשלה עם גדעון סער והליכוד: "הממשלה שנקים תהיה ממשלה עם רוב ימיני מוצק. יש 80 מנדטים בימין זה לא כ"כ מסובך לעשות את זה - אנחנו נביא את הליכוד נביא את גדעון סער".

מפלגת ימינה ממשלת ימין איילת שקד נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד