י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
היענות מרשימה

ישיבה חדשה לדוברי אנגלית תיפתח בישראל

ישיבה חדשה תיפתח בשנת הלימודים הבאה בבית שמש לדוברי אנגלית. מנהל הישיבה: "ברוך השם, אנו מקבלים שאלות ועניין מבחורים רבים והבקשות מגיעות"

ישיבה חדשה לדוברי אנגלית תיפתח בישראל
תלמידי ישיבת חב"ד בצפת. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

ישיבה חדשה לבחורים דוברי אנגלית אמורה להיפתח בשנה הקרובה בישראל, בהובלת מחנכים מנוסים ומגידי שיעורים מובילים בחסידות חב"ד. הישיבה תשכון בעיר בית שמש. זמן קצר בלבד לאחר הכרזה על פתיחת הישיבה, בחורים רבים כבר הביעו עניין להתקבל לישיבה החדשה.

ההנהלה של הישיבה החדשה תכלול את המנהל הרב חיים מוס, ואת ראש הישיבה הרב שמעון גרבוז, שניהם מגיעים עם רקע נרחב וניסיון רב, הרב מאיר לוינגר והרב אלחנן כהן ישמשו כמשפיעים, והרב יוסף מלכין יצטרף כיועץ חינוכי.

הישיבה החדשה תשכון בשכונת רמת בית שמש ג', נסיעה קצרה של 25 דקות מירושלים. הישיבה תמוקם בתוך קהילת חב"ד המקומית, ותוסיף מימד חדש לאחת מקהילות חב"ד החדשות והתוססות במדינה.

מאז ההודעה הרשמית על פתיחת הישיבה, ההנהלה מקבלת שיחות מרחבי העולם, עונה על שאלות, מסבירה ומציגה את הפרטים של קבלה לישיבה החדשה עבור הורים מעוניינים. "ברוך השם, אנו מקבלים שאלות ועניין מבחורים רבים והבקשות מגיעות", אמר הרב מוס. "ההכנות לשנה הקרובה בעיצומן, ויהיו לנו עדכונים מרגשים יותר בחודשים הקרובים" כך דווח באתרי חב"ד בארה"ב.

ראש הישיבה הרב גרבוז אמר כי הישיבה "תספק למידה ברמה גבוהה וסביבת למידה אינטנסיבית שתמריץ כל בחור, הישיבה מיועדת לתלמידין בעלי הישגים גבוהים המעוניינים להרחיב את רמת הלמידה וההבנה העמוקה שלהן, המבנה המוצק וההדרכה הצמודה שתעניק הישיבה הם מרכיבים מרכזיים לסייע לתלמיד להשיג רמה זו של למידה בכוחות עצמו." הוא אמר.

"בעזרת השם, אנו נספק לבחורים שנה של צמיחה רוחנית יחד עם תנאים טובים בסגנון אמריקאי, והכל תוך כדי הנאה מהחוויה הייחודית של שהייה בארץ ישראל", אמר.

הישיבה תיפתח לשנת תשע"ב עם מספר מקומות מוגבל.

ישיבה חדשה אנגלית בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד