ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
משפחתו בני ערובה

"שוד אלים": כוכב הכדורגל ירד באמצע המשחק

דרמה התרחשה אמש בפריז כשכוכב קבוצת הכדורגל נאלץ לרדת מהמגרש באמצע המשחק אותו הפסידה בסופו של דבר קבוצתו, בגלל שוד אלים שהתרחש באותה שעה בביתו

"שוד אלים": כוכב הכדורגל ירד באמצע המשחק
איצטדיון. אילוסטרציה צילום: unsplash

אמש (ראשון) התרחשה דרמה לא קטנה במהלך משחק הליגה של אלופת צרפת פריז סן ז'רמן, כשכוכבה הארגנטינאי אנחל די מריה הוחלף במפתיע בדקה ה-62 של המשחק ולווה על-ידי המאמן לחדר ההלבשה. בהמשך הערב התבררו פרטי הדרמה.

מסתבר כי במהלך המשחק התקבל דיווח כי בני משפחתו - אשתו ושתי בנותיו - של השחקן היו בני ערובה במהלך שוד אלים במיוחד שהתרחש בביתו של השחקן הארגנטינאי.

במהלך המשחק, הבהירו הכתבים כי השחקן לא הוחלף כיוון שלא היה טוב במגרש, אלא בגלל "בעיות אישיות" רק מאוחר יותר התבררה הסיבה האמיתית לחילוף התמוה.

זו לא הפעם הראשונה ולא השנייה ששחקן של פ.ס.ז' סובל מפריצה לביתו בזמן משחק. ב-18 החודשים האחרונים זה קרה גם לשחקנים רבים נוספים מהקבוצה העשירה בצרפת.

המאמן אמר בסיום המשחק לאחר שהקבוצה הפסידה: "יש לפעמים סיטואציות שקורות מחוץ למגרש הכדורגל, וזה יכול להסביר את המחצית השנייה שלנו. זה לא תירוץ, אבל זה באמת הוריד לנו את האנרגיות. בהפסקה דיברנו על דברים שלא היו קשורים לכדורגל".

פריז שוד אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד