י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תפקיד כפוי טובה"

מסתמן: מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' חזי לוי יעזוב את התפקיד

ב'ידיעות' מתפרסם הבוקר כי לפי מקורביו של מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' חזי לוי, הוא צפוי לשוב לתפקידו הקודם כמנהל בית החולים ברזילי מייד לאחר הבחירות | "מנכ"ל משרד הבריאות הוא תפקיד כפוי טובה"

מסתמן: מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' חזי לוי יעזוב את התפקיד
פרופ' חזי לוי צילום: דוברות ביה"ח ברזילי

מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' חזי לוי ישוב לתפקידו הקודם כמנהל בית החולים ברזילי באשקלון מיד לאחר הבחירות, כך מפרסם הבוקר 'ידיעות אחרונות'.

לפי הפרסום ב'ידיעות', פרופ' לוי שוחח עם מקורביו בימים האחרונים והביע בפניהם את את העומס והקשיים עמם הוא מתמודד כמנכ"ל משרד הבריאות בתקופת הקורונה ואמר להם כי גם אם יתבקש על-ידי שר הבריאות אדלשטיין - מי שמינה אותו לתפקידו במשרד הבריאות - להמשיך בתפקיד זה, הוא יסרב וישוב לתפקידו הקודם בבית החולים.

לוי שימש כמנהל בית החולים ברזילי מאז 2012, ובשנה האחרונה יצא לחל"ת מתפקיד זה כשהתמנה למנכ"ל משרד הבריאות כשהחליף את המנכ"ל היוצא משה בר סימן טוב.

"חזי עובר תקופה מאוד לא קלה בתפקיד", מספר אחד ממקורביו. "מנכ"ל משרד הבריאות הוא תפקיד כפוי טובה. אני לא מאמין שהוא יעזוב את התפקיד כל עוד משבר הקורונה מתרחש, אבל אנחנו ככל הנראה לקראת סיומו, והוא יעדיף לשוב לתפקידו בברזילי. בשביל מה הוא צריך את כל הלחץ הזה סביבו? אני מעריך שהוא לא ירצה לסיים את תפקידו".

מטעם פרופ' לוי נמסר בתגובה: "הוא אינו מותש וימשיך באהבה את ביצוע התפקיד הקשה והתובעני".

משרד הבריאות חזי לוי בית החולים ברזילי אשקלון משה בר סימן טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד