ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
8 ימים לפתיחת הקלפיות

השר ליצמן מעריך: הבחירות לא יוכרעו - נצא לסבב בחירות חמישי

בישראל נערכים לישורת אחרונה לקראת פתיחת הקלפיות, אך יש מי שחושב כי הבחירות לא יוכרעו בסבב הנוכחי וכי ישראל תצא לסבב חמישי | השר יעקב ליצמן השתתף אמש בפתיחת מטה אגו"י והתייחס לתוצאות הבחירות, לגדעון סער ולהתעלמותה של ש"ס מדבריו של ליברמן | צפו

השר ליצמן מעריך: הבחירות לא יוכרעו - נצא לסבב בחירות חמישי
השר ליצמן בפתיחת המטה צילום: אבי רבינא - קול חי

אל מול התיקו הפוליטי בין גוש הימין בראשות בנימין נתניהו לגוש ה'רק לא ביבי' כשבתווך עומדת מפלגת 'ימינה' שחותרת להנהיג את המדינה מכס ראשות הממשלה, הפוליטקאי הראשון להעריך כי ישראל בדרך לסבב חמישי, הוא השר יעקב ליצמן.

אמש השתתף השר ליצמן בפתיחת מטה, 'אגודת ישראל' בירושלים, שם העריך ליצמן, "אנחנו לפני בחירות, כשכרגע נראה שהולכים לעוד סיבוב", לדבריו, "אם לא יהיה שינוי גדול אנחנו הולכים לעוד סיבוב, אנחנו לא רוצים את זה אבל זה מה שנראה כרגע".

עוד תקף ליצמן במרומז, את גדעון סער שהתבטא לאחרונה מספר פעמים נגד הציבור החרדי ונגד נושאי הדת, תוך שהוא משווה אותו לליברמן, "יש כאלה שמדברים נגד החרדים ויש כאלה כאילו עושים פליטת פה ומתנצלים, מסבירים את זה אחר כך שלא התכוונו, כן התכוונו - שניהם אותו דבר", קבע.

ליצמן התייחס להתבטאות המסעירה של אביגדור ליברמן, ותקף: "לזה שרוצה לזרוק אותנו למזבלה, נזכיר שבימים אלה לפני פסח אנו קבוע מוציאים את החמץ שזה הזבל ושלא יאיים עלינו. אנו לרוב לא מגיבים לו בכלל, הפעם הוא הגזים כי זה עבר את גבול אנטישמיות. אם לא נדאג לעצמנו לא יהיה לנו צרכים מינמאליים כמו דיור, ישיבות, שבת, גיור ומסורת".

"יש שיטות שצריך להגיב ויש שיטות שלא צריך להגיב", ציין ליצמן בנושא דברי ליברמן, ועקץ במרומז את סיעת ש״ס ששומרת עד כה על שתיקה מוחלטת, לדבריו, "בדרך כלל לא צריך להגיב, הפעם הוא הגזים אם זה היה מפלגה אחרת אז ברור שהוא היה מקבל על הראש".

יעקב ליצמן בחירות 2021 גדעון סער איווט ליברמן ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד