ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות פעילות יד לאחים

תרמית מיסיונרית: ספרי תהילים התגלו כ"ברית חדשה"

מידע שהגיע ליד לאחים הצביע על תופעה מדהימה: ספרי תהילים זעירים שנמכרו ברשת הענק 'מקס סטוק' התגלו כספר הנוצרי "הברית החדשה" • יד לאחים: "המיסיונרים מנסים שוב להיכנס לבתים בישראל בדלת האחורית, בדרכי תרמית, ואנו קוראים לציבור לפקוח עין אל מול זאת" •  ביד לאחים פנו אל הנהלת 'מקס סטוק' שהודיעה: הורינו להסיר לאלתר את כל הספרים ממדפי הרשת

תרמית מיסיונרית: ספרי תהילים התגלו כ"ברית חדשה"
ספרי המיסיון מוסווים צילום: יד לאחים

מארזים המכילים צרור ספרי תהילים זעירים שנמכרו כמתנות ברשת 'מקס סטוק' התגלו כמכילים את ספרי "הברית החדשה", כך עלה מפניות שהגיעו למוקד יד לאחים בשבוע האחרון.

מתנדבי הארגון בכמה ערים מרכזיות התבקשו לסור לחנויות הרשת הנמצאות בסמוך אליהם כדי לברר האם מדובר במקרה חד-פעמי או שמא בהפצה רחבת היקף, ובדיקתם העלתה כי אכן בכל המארזים של אותו הדגם, נמצאו כמה עותקים מהספר הנוצרי "הברית החדשה" בשפה האנגלית, במקום ספרי התהילים.

ביד לאחים מיהרו להזהיר את הציבור מפני התרמית ואומרים "בישראל קיים קונצנזוס רחב החוצה את כלל הציבורים והמגזרים מול ניסיונות ההטפה לנצרות של אנשי הכת הנוצרית 'היהודים המשיחיים'. בראותם זאת, מנסים המיסיונרים שוב להיכנס לבתים בישראל בדלת האחורית, בדרכי תרמית, ואנו קוראים לציבור לפקוח עין אל מול זאת".

בארגון פנו גם להנהלת 'מקס סטוק' בבקשה להורדת המארזים ונענו כי ניתנה הוראה להסיר את המדף ממדפי החנויות של הרשת כולה. ביד לאחים אומרים: "אנו בטוחים כי בעלי 'מקס סטוק' הוטעו גם הם ולא ידעו מה נמצא בתוך ספרי התהילים, ומודים להם על טיפולם הזריז להסרת המפגע המיסיונרי".

יד לאחים מיסיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד