י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אבטחה חכמה

איך לשמור על האופנוע שלך מפני גנבים במחיר שפוי?

מדי חודש בישראל נגנבים לא מעט רכבים דו גלגליים ובשל העובדה שמחירי הביטוח לאופנוע מאוד גבוהים • כיום ניתן למצוא בחנויות השונות המספקות אביזרים לאופנועים שונים, אביזרי מיגון על האופנוע שרלוונטיים לצורך שמירה עליו מפני גניבות

איך לשמור על האופנוע שלך מפני גנבים במחיר שפוי?
שומרים על האופנוע צילום: Canva

אם רכשתם אופנוע, אתם בוודאי יודעים שהרבה יותר קל לגנוב רכבים דו גלגליים על פני רכבים רגילים. מדי חודש בישראל נגנבים לא מעט רכבים דו גלגליים ובשל העובדה שמחירי הביטוח לאופנוע מאוד גבוהים, לא מעט רוכבי אופנוע לא מבטחים את האופנוע שלהם בביטוח מפני גניבות ועל כן, אין ספק שכל רוכב אופנוע מעוניין לשמור על האופנוע שלו מפני גניבה בצורה הטובה ביותר. כיום ניתן למצוא בחנויות השונות המספקות אביזרים לאופנועים שונים, אביזרי מיגון על האופנוע שרלוונטיים לצורך שמירה עליו מפני גניבות.

כיצד ניתן למגן את האופנוע מפני גניבה?

גנבי אופנועים יכולים להיות גנבים מקצועיים שיודעים איך לגנוב אופנועים. יחד עם זאת, הם יכולים להיות גם סתם גנבים מזדמנים ועל כן, חשוב מאוד למגן את האופנוע בצורה הטובה ביותר מפני כל סוגי הגנבים באמצעות אביזרי מיגון לאופנוע/קטנוע. גנב יכול לגנוב אופנוע במגוון דרכים ובהתאם לדרכים הללו, יש לבחור אמצעי מיגון:

דרך ראשונה שבה ניתן לגנוב אופנוע היא להרים אותו ולהעמיס אותו על טנדר או עגלה, במקרה כזה יש לקבע את האופנוע על ידי עצמים חיצוניים שכן, שימוש במנעול דיסק לא ימנע את הגניבה.

הגנב יכול להתניע את האופנוע ולהסיע אותו מהמקום ועל כן, כדאי להשתמש באמצעים מנתקי הצתה כגון: אימובולייזר, אזעקה או מערכת איתור יחד עם הקיבוע לעצמים חיצוניים

גנב יכול לגנוב את האופנוע גם באמצעות גרירה רגלית בתחילה ולאחר שהוא יגיע לנקודה מרוחקת הוא יתניע אותו ועל כן, חשוב מאוד לבחור במערכת איתור ובמקרה הזה גם להשתמש במנעול דיסק, יחד עם מערכת אזעקה שתתריע

מכיוון שיש לא מעט דרכים לגנוב אופנוע, אין ספק שחשוב מאוד לבחור באמצעי מיגון שונים לאופנוע, אשר לא יאפשרו לגנבים לגנוב את האופנוע במגוון הדרכים שהם יכולים לעשות זאת. אופנוע ממוגן היטב ראשית כל ירתיע גנבים מלהתקרב אליו שכן, בניגוד לאופנוע חשוף שאין בו שום אמצעי הגנה כלשהו, אופנוע ממוגן ידוע לגנבים כאופנוע שמורכב יותר לגנוב ועל כן הם יעדיפו לא להתקרב אליו.

כיסוי לאופנוע

דרך נוספת למגן את האופנוע היא פשוט לנסות עד כמה שיותר להסתיר אותו מהעין. לכן, חשוב מאוד לרכוש כיסוי לאופנוע, בצבעים כהים שלא יהיה בולט לעין על מנת לכסות בו את האופנוע בכל לילה. מעבר לכך, חשוב להחנות את האופנוע במקום נסתר יחסית ובו לכסות את האופנוע או את הקטנוע וזאת בשל העובדה שכך יהיה סיכוי הרבה יותר טוב שלא ישימו לב לאופנוע או לקטנוע.

היכן כדאי לרכוש אביזרים למיגון האופנוע שלכם?

כפי שהבנתם, אם יש לכם אופנוע, חשוב מאוד שתגינו עליו בצורה הטובה ביותר ועל כן, עליכם לרכוש עבורו את אמצעי המיגון הטובים ביותר שיכולים להיות. כמובן שלא לכל אדם יש את התקציב לרכוש אמצעי מיגון לאופנוע שלו ועל כן, חשוב למצוא מקום שמציע מגוון רחב של אמצעי מיגון במחיר משתלם ונוח לכל כיס. על מנת שלא להשקיע סכום כלכלי משמעותי מדי ויחד עם זאת לקבל את ההגנה הטובה ביותר עבור האופנוע שלכם, עליכם לבחור בחנות שמציעה אמצעי מיגון מובילים וטובים, במחירים הטובים ביותר בשוק.

אביזרים באופנועי מטלון מהווים את אביזרי המיגון הטובים ביותר כיום עבור כל אופנוע או קטנוע. אצל אופנועי מטלון תוכלו למצוא בדיוק את אביזרי המיגון המתאימים לכם, בתקציב הרלוונטי מבחינתכם לרכישת אביזרים מעין אלה לאופנוע או לקטנוע שלכם.

אופנוע גניבת כלי רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד