י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסקרים מנבאים רעות?

אסטרטגיה חדשה: הליכוד קורא להצביע לסמוטריץ'

לקראת הישורת האחרונה של הבחירות, נתניהו משנה את הקמפיין במגזר הדתי-לאומי, וקורא להצביע ל'הציונות הדתית': "בכל מקרה היא איתנו" | לצד זאת, בליכוד מסתערים על הקולות של בנט: "מי שמצביע לו - מקבל לפיד"

אסטרטגיה חדשה: הליכוד קורא להצביע לסמוטריץ'
סמוטריץ', נתניהו, בן גביר צילום: Adam Shuldman/Flash90

פחות מ-8 ימים לפתיחת הקלפיות, והמפלגות בימין מתכננות את החלק האחרון בקמפיין, שימצה את מרב המצביעים.

מי שכנראה החליטו את הקו שינקטו הם 'הליכוד'. שם מתכוונים להורות למי שמצביע לסמוטריץ' להמשיך להצביע לו, ואף נתניהו בעצמו קרא להצביע למפלגה.

"אין לי בעיה אם תלכי להצביע לציונות הדתית", התייחס נתניהו לשאלה של מצביעה בכנס 'בשבע', "אנחנו נהיה יותר מ-61, את זה אני אומר לכם מבדיקות של אתמול בלילה, אבל אנחנו צריכים לבוא מאד חזקים".

גם מועמד ההתישבות בליכוד, שבח שטרן הפתיע וקרא להצביע ל'הציונות הדתית': "אם יש לכם דילמה אם להצביע בעד מקום 38 בליכוד שבו אני נמצא לבין מקום 5 שבו נמצאת אורית סטרוק - תצביעו עבור אורית סטרוק".

אחת הספוקלציות מהקו החדש של 'הליכוד', שקורא להצביע לסמוטריץ׳, היא שהאחרון כנראה מתקשה לעבור את אחוז החסימה בסקרים הפנימיים של נתניהו. ובמידה ולא יעבור, 'הליכוד' יכול לשכוח מ-61.

מנגד, נתניהו לא מתכוון לוותר על הקולות הימין שמתכוונים להצביע לבנט: "בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד. מי שמצביע לבנט מקבל את לפיד ראש ממשלה".

בניגוד לבחירות קודמות, בנט מתכוון להגיב בקמפיין משלו. הוא העלה בעמוד הפייסבוק שלו מספר סרטונים, שבהם מופיעים מצביעי 'ליכוד' לשעבר, אשר עברו להצביע לו.

אך למרות זאת כפי שפורסם, קיים חשש גדול במפלגת 'ימינה' מהמהלכים בליכוד, "נתניהו עומד לשים 20 מיליון שקל על הראש שלנו. צריך לעשות מאמצים גדולים ולא לוותר על אף קול", אמרה איילת שקד בשיחה שנחשפה כאן ב'בחדרי חרדים'.

בצלאל סמוטריץ מפלגת ימינה ביבי נתניהו בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד