ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
איים על חיי השכנים

"הסוף שלך ושל הרב שלך": אישום נגד משחית רכב האדמו"ר

המשטרה סיימה את חקירת אירועי הוונדליזם שאירעו בקרית קרעטשניף ברחובות בליל שבת לפני כשבוע וחצי | היום הוגש כתב אישום נגד פלאאל נועם שלום התמיד תושב השכונה | כתב האישום מגולל מסכת איומים נגד שכניו | באחד המקרים איים על שכנו לבניין: "זה הסוף שלך ושל הרב שלך, אני אחסל אתכם"

 "הסוף שלך ושל הרב שלך": אישום נגד משחית רכב האדמו"ר
החשוד בהשחתה צילום: מצלמות אבטחה

יחידת התביעות של המשטרה הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד פלאאל נועם שלום התמיד בן 59, תושב רחובות, שנעצר בגין השחתת עשרות רכבים בקרית קרעטשניף בעיר בליל שבת לפני כשבוע וחצי. כזכור, הנאשם גרם נזקים בין היתר לרכביהם של ראש העיר רחמים מלול ושל האדמו"ר מקרעטשניף.

כתב האישום מתאר את מעשיו החמורים, וההתנהגות כלפי שכניו שסבלו ממנו במשך תקופה ארוכה. לפי כתב האישום, לפגיעה ברכבי התושבים קדמו כמה אירועים במהלכם איים על אחד משכניו ובאמצעות מברג חתך את צינורות הגז בבניין, דבר שרק בנס לא הוביל לפגיעה בחיי אדם.

באותו בוקר של יום שישי, כך לפי כתב האישום, פגש הנאשם את אחד משכניו ואיים עליו "זה הסוף שלך ושל הרב שלך" וכן "אני אחסל אתכם, זה הסוף שלכם, אני ראש אגף במוסד". הנאשם לא הסתפק בכך ובמהלך הלילה, סמוך לשעה 05:00, ניגש אל בלוני הגז של שכנו וחתך את חוטי הצנרת של הבלונים וכן את הסלילים המתחברים לווסת של בלוני הגז. טכנאי של חברת הגז כינה את מעשיו: "ממש כמו הנחת פצצה".

באותו ליל שבת, יצא התמיד התמיד למסע הרס נגד רכבי התושבים. בתיעוד שפורסם ב'בחדרי חרדים', הוא נראה מנקב את צמיגיהם של כמה רכבים ומרסס עליהם צלבי קרס. עם הגשת כתב האישום הבוקר, נמסר מהמשטרה כי "ביום שבת 6.3.21, התקבלו בתחנת רחובות תלונות רבות מאזרחים על כך שבמהלך הלילה שבין שישי לשבת נגרם נזק לרכביהם ולחלקם אף נוקבו הצמיגים"

"חקירת המשטרה שנפתחה בעקבות התלונות הובילה תוך זמן קצר לחשוד במעשה והוא אותר כשהוא מסתתר במלון בתל אביב. הוא נעצר לחקירה, מעצרו הוארך מעת לעת עד להגשת כתב אישום נגדו", הוספו במשטרה. יחידת התביעות של מחוז מרכז מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

 

 

השחתת רכב כתב אישום רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד