י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדרך לשיתוף פעולה?

בן-גביר: "יש מה לדבר על תמיכה של עבאס בממשלה"

יו"ר 'עוצמה יהודית' טען היום כי הוא לא פוסל תמיכה של עבאס מחוץ לממשלה לאחר הבחירות: "אם יגיד אני משנה את תפיסתי" | ליברמן ניצל את ההזדמנות, ותקף: "נתניהו שלח אותו" | הליכוד: "לא נשב ולא נישען על מנסור עבאס ואיימן עודה"

בן-גביר: "יש מה לדבר על תמיכה של עבאס בממשלה"
איתמר בן גביר//מנסור עבאס צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כמעט שבוע לבחירות, ועדיין לא מסתמנת מגמה של רוב בימין. לעומת זאת, על פי כמעט רוב הסקרים האחרונים, רע"מ של מנסור עבאס חוצה את רף אחוז החסימה.

במידה ומפלגתו של עבאס אכן תושבע בכנסת הבאה, עלתה אפשרות כי היא תתמוך מבחוץ בממשלת ימין, אלא שסמוטריץ' ובעיקר שותפו איתמר בן-גביר, דחו עד עתה את הרעיון על הסף.

אך היום בן-גביר נשמע קצת שונה. בכנס בשבע אמר יו"ר עוצמה יהודית: ‏"אם מנסור עבאס יגיד מחר 'אני משנה את תפיסתי, אני חושב שלרצוח תינוקת כי היא יהודייה זה לא בסדר' - יש מה לדבר על תמיכה שלו בממשלה מבחוץ".

בן-גביר ניסה לאחר האמירה, לתקן את הנזק ואמר: "מנסור עבאס הוא מחבל - נקודה. מה שאמרתי הוא שאם הוא יחזור בו מתמיכה במדינת פלשתינאית, יגנה רצח תינוקות יחזור בו מזכות השיבה ויכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ציונית - לא אכפת לי שנתניהו יסתייע בקולות שלו מבחוץ".

"עד שהתסריט האפוקליפטי הזה יתגשם, לא נשב לא במישרין ולא בעקיפין עם המחבל הזה", הוסיף.

יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן לא פספס את ההזמנות, ועקץ את נתניהו דרך האמירה של בן-גביר: "‏נתניהו שלח את בן גביר להכשיר את השרץ לפני הבחירות", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

הליכוד מסרו בתגובה לדברי בן גביר: "נחזור ונבהיר שלא נשב ולא נישען על מנסור עבאס ואיימן עודה שמתנגדים לציונות ולמדינת ישראל".

מנסור עבאס איימן עודה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד