ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"זה מחנה ריכוז אמיתי"

יריבו של פוטין: "אני מוחזק בבית כלא בתנאים קשים"

לפי חשבון האינסטגרם של איש האופוזיציה הרוסית אלכסיי נבלני, הוא מוחזק ברוסיה בבית כלא בתנאים קשים. לפי הדיווח, הפוליטיקאי מוחזק במחנה באזור ולדימיר שבצפון מזרח למוסקבה | "זה מחנה ריכוז אמיתי"

יריבו של פוטין: "אני מוחזק בבית כלא בתנאים קשים"
מתוך האינסטגרם שלו צילום: אלכסיי נבלני

בחשבון האינסטגרם של מבקר הקרמלין, אלכסיי נבלני, שנמצא במעצר, פורסם כי הפוליטיקאי מוחזק במחנה באזור ולדימיר במצפון מזרח למוסקבה, הידוע ככלא עם תנאים קשים.

מיקומו המדויק של נבאלני לא היה ידוע עד היום, לאחר שהוא הועבר מהמעצר לכלא לפני כחודש, אך לא פורסם היכן בדיוק.

מנהל החשבון של נבלני כתב באינסטגרם: "יש כאן מספר חוקים בלתי נגמרים, בית הכלא מזכיר את הספר 1984 של ג'ורג' אורוול, זה מחנה ריכוז אמיתי", נכתב בשמו של נבלני. כך דווחה סוכנות הידיעות 'רויטרס'.

נבלני בן ה-44, ממבקריו הבולטים של הנשיא ולדימיר פוטין, נכלא מוקדם יותר השנה בגין הפרות שחרור על תנאי בהחלטה שהמערב גינה כמניע פוליטי. סנקציות הוטלו על בכירים רוסיים, המערב וארה"ב גינו את המעצר, אך נראה שהרוסים לא התרגשו יתר על המידה, ולא שחררו את האיש אותו הם ניסו להרעיל לפני כמה חודשים.

בחשבון האינסטגרם שלו נכתב כי הוא מוחזק במדור מאובטח במיוחד במחנה הכלא.

נבלני, הוא אחד המבקרים הבולטים ביותר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הוא חזר למוסקבה מגרמניה שם התאושש מהרעל אותו החדירו הרוסים בתוך כוס תה, כזכור נבלני הוטס לברלין באוגוסט האחרון לצורך טיפול רפואי חירום, לאחר שהורעל באמצעות גז נוביצ'וק.

נזכיר כי אלכסיי נבלני, מנהיג האופוזיציה ברוסיה, הוטס מרוסיה לברלין לטיפול רפואי ב-22 באוגוסט עם תסמיני הרעלה, אלכסיי נבלני הוא המבקר הבולט ביותר של הנשיא ולדימיר פוטין וחשף בעקביות באמצעות בלוג שהוא מנהל, שורת שחיתויות בממשל הרוסי ונחשב לאחד הבלוגרים הפופולריים ברוסיה בכל הנוגע למאבק בשחיתות. הוא נעצר פעמים רבות, אך הוא לא נרתע, והשלטונות ברוסיה מנסים להתנכל אליו פעם אחר פעם.

אלכסיי נבלני ולדימיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד