ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לקראת ביקור נתניהו

פלסטינים ופעילי שמאל התפרעו באתר המורשת סוסיא הקדומה

הונדליזם חזר לקראת ביקור ראש הממשלה בהר חברון: פלסטינים השחיתו שילוט תיירות בכניסה לסוסיא הקדומה • ראש המועצה יוחאי דמרי הגיש תלונה במשטרה: "הפלסטינים מתכחשים לאמת ההיסטורית וכדי להתנגח באמת הם נוקטים באלימות ובהרס"

פלסטינים ופעילי שמאל התפרעו באתר המורשת סוסיא הקדומה
פריצה למרכז המבקרים בסוסיא צילום: באדיבות המצלם

לקראת ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בסוסיא הקדומה שבהר חברון, התקהלו פלסטינים ופעילי שמאל בכניסה לאתר המורשת סוסיא הקדומה, נופפו בדגלי אש"ף והשחיתו את שלט הכניסה לאתר.

המקרה הוא הזה הוא מקרה נוסף לשורת אירועים של השחתת שלטים, תחנות אוטובוסים וזריקות אבנים.

בתקופה האחרונה הפשיעה הערבית באזור עולה מדרגה, בחודש שעבר הושחתו שלטי הכוונה תיירותיים עם ריסוס כתובות בערבית, נגנבו ונפרצו מספר רכבים והבנייה הערבית על שטחי c נמשכת בתמיכת האיחוד האירופי.

במועצה מעריכים את הנזקים בעשרות אלפי שקלים ובקרוב הם מתכננים להזמין שילוט חדש למקומות שנהרסו.

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון הגיש הבוקר תלונה במשטרה על ונדליזם, והשחתת כספי ציבור: "הפלסטינים מתכחשים לקשר ההיסטורי של העם היהודי לארצו וכדי להתנגח באמת הם נוקטים באלימות ובהרס. לא מתקבל על הדעת שרגע לפני ביקור היסטורי של ראש הממשלה פלסטינים וארגוני שמאל קיצוניים מניפים דגלי אשף ומשחיתים רכוש ציבורי. זהו אובדן משילות והשחתת כספי ציבור".

לדבריו, "הגשתי תלונה במשטרה ואני מקווה שגורמי האכיפה יטפלו במהירות בבעיית העומק הזאת. אני קורא לשר הביטחון לפעול להשבת הסדר לאזור. לא ייתכן שביטחונם ושלומם של תושבי הר חברון מופקר לידי פושעים מסוכנים ואלימים".

סוסיא בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד