י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בכנס בחירות

נתניהו מפתיע: עוד 4 הסכמי שלום בדרך

במהלך כנס בחירות שקיים ראש הממשלה נתניהו לפני זמן קצר בעיר ראשון לציון לצד שרי וח"כי הליכוד, הוא גילה כי בימים ישנו משא ומתן לשם כינון ארבעה הסכמי שלום נוספים על הארבעה שכבר נחתמו בשנה וחצי האחרונים

נתניהו מפתיע: עוד 4 הסכמי שלום בדרך
בנימין נתניהו בכנס בחירות צילום: דוד כהן, פלאש 90

חצי שנה לאחר חתימת הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות, שהוביל להסכמי שלום נוספים בין היתר עם סודאן ובחריין, מסתבר שישנם עוד ארבעה הסכמי שלום דרמטיים שצפויים להיחתם בקרוב.

בכנס בחירות שנערך הערב (שני) בעיר ראשון לציון, הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי צפויים עוד ארבעה הסכמי שלום נוספים. לדבריו, "ארבעה כבר עשינו, עוד ארבעה בדרך".

לצד נתניהו בכנס ישבו בכירי הליכוד, בהם השרים אמיר אוחנה וגילה גמליאל, מארגן כנסי הבחירות סגן שר הבריאות יואב קיש, וחברי הכנסת ניר ברקת, דוד ביטן, ניסים ואטורי ואיוב קרא.

בתוך כך, ג'ארד קושניר, חתנו של נשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ ויועצו הבכיר בעת כהונתו, כותב במאמר לוול סטריט ג'ורנל כי צפויים עוד ארבעה הסכמי שלום.

קושנר אף ציין כי הסכסוך הערבי-,ישראלי הגיע לסיומו. לדבריו, "אנו עדים לשאריותיו האחרונות של מה שכונה "הסכסוך הערבי-ישראלי". העולם הערבי יחדול מלהחרים את ישראל".

כאמור, קושנר הוסיף כי צפויים עוד ארבעה הסכמי שלום בעתיד וחשף מי הן המדינות שעל הפרק: "סעודיה, קטר, עמאן ומאוריטניה בדרכן לנרמל את היחסים עם ישראל".

בנימין נתניהו הסכם שלום כנס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד