י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ברכה והצלחה

לראשונה: חבר כנסת מכהן יהפוך למיליארדר

חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד ייכנס בקרוב לרשימת המיליארדרים בישראל ויהיה הח"כ הראשון בתולדות הכנסת שיישא בתואר 'מיליארדר' | מאיפה הכסף?

לראשונה: חבר כנסת מכהן יהפוך למיליארדר
ניר ברקת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לראשונה בתולדות ישראל: אחד מחברי הכנסת המכהנים שצפוי לכהן גם בכנסת הבאה, מחזיק בהון של למעלה ממיליארד ש"ח, בעקבות הנפקה מוצלחת בחברה שהוא מחזיק במניותיה.

חבר הכנסת ניר ברקת מסיעת 'הליכוד' יהפוך למיליארדר הראשון בתולדות הכנסת, זאת, בעקבות הנפקה מוצלחת בנאסד"ק בסכום שיא של 10 מיליארד דולר של חברת הפינטק 'איטורו' (eToro) שברקת הוא אחד ממשקיעיה המרכזיים - כך דווח ב'כלכליסט'.

ההנפקה המוצלחת באה לאחר שהחברה פיתחה פלטפורמה לניהול השקעות עבור משקיעים פרטיים שיכולים לעקוב אחר עמיתיהם ולנצל את אסטרטגיית ההשקעה שלהם, ולמעלה מ-15 מיליון משקיעים משתמשים בשירותיה.

במהלך שלוש השנים האחרונות הכפילה החברה את שוויה פי 12.5 ומרבית מעובדיה- 700 מתוך 1,100 הם ישראלים. בתקופה האחרונה ביצעה החברה גיוס עובדים נרחב בישראל, מה שיוביל למאות מקומות עבודה נוספים בארץ.

על פי הדיווח, רווחיו של ברקת ואחיו אלי מהעסקה מגיעים מבעלותם על קרן ההשקעות BRM אשר מחזיקה כ-10% בחברה. ההנפקה הנוכחית מצטרפת לאקזיט הגדול ביותר של הקרן בחברת צ'קפוינט, שהקרן שבבעלותם הייתה המשקיעה הראשונה שלה.

מיליארדר חבר כנסת ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד