י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאבק עולה שלב

פרסום ראשון: הגרי"מ שכטר יגיע לעצרת נגד הרכבת בירושלים

המאבק נגד 'הקו הירוק' של הרכבת הקלה בירושלים עולה שלב: הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר צפוי להגיע באורח נדיר לעצרת מחאה כנגד מעבר הרכבת בבר אילן

פרסום ראשון: הגרי"מ שכטר יגיע לעצרת נגד הרכבת בירושלים
הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר צילום: יעקב לדרמן

פרסום ראשון: 'העדה החרדית' על גווניה ופלגיה מצטרפת למאבק נגד "הקו הירוק" של הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים, מאבק שהחל בחודשים האחרונים מאז החלו העבודות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר שנים בהן נמנע מהשתתפות בהפגנות הקנאים, הודיע לראשונה הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר, על כוונתו להשתתף בהפגנה גדולה בראשותו שמתכננים הקנאים ומקורביו לקיים בשעות הקרובות.

בחודשים האחרונים החלו להוביל חלק מקהילות ה'נטורי קרתא' ממאה שערים מאבק אלים ורצוף נגד עבודות הרכבת הקלה בירושלים, כשמידי כמה ימים נרשמים בציר בר אילן – עימותים קשים מצד עשרות מפגינים קיצוניים המתנגדים ל'קו הירוק' של הרכבת הקלה, עם מאבטחי הרכבת הקלה וכוחות המשטרה שזורמים למקום.

אלא שאם עד כה היה נראה כי מדובר בעוד שורה של התנכלויות והפרות סדר של הקיצוניים, כעת נודע ל'בחדרי חרדים' כי הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר בן ה-92, בלעה"ר שנמנע בכל השנים האחרונות מליטול חלק במאבקי הקנאים ונטורי קרתא, הודיע במפתיע למקורביו על כוונתו לקיים עצרת רבתית, בה הוא אף צפוי לשאת דברים בגנות הקו הירוק של הרכבת הקלה שמתוכנן לעבור בכביש בר אילן, ירמיהו ושרי ישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי גם בקרב 'הקנאים' דבר השתתפותו מעורר סקרנות רבה, בעיקר נוכח השמועות כי הגרי"מ שכטר צפוי לשאת דברים בהפגנה, וכי יתכן שישמיע דברים חריפים בגנות הרכבת והקו הירוק.

בעצרת צפויים להשתתף מאות מציבור הקנאים והעדה החרדית - תושבי מאה שערים, והיא תתחיל בסביבות השעה 12:00 בצהריים, כשלאחריה על פי מה שהתרחש בפעמים הקודמות, צפויה העצרת לגלוש לעימותים של שעות ארוכות עם כוחות המשטרה בכל אזור בר אילן והסביבה בבירה.

 

 

הרכבת הקלה ירושלים רבי יעקב מאיר שכטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד