ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מיומנה של אשת חייל

"השנה, אני פוסחת על ההכנות ולא מוותרת על המטעם המושלם"

"יש לי תפריט לפסח! הרכבתי מה אני רוצה בארוחות החג, החל משבת הגדול, ליל הסדר, חול המועד ושביעי של פסח והכל עם מוצרי בשר משובחים שמכינים אותם בקלי קלות" • כך נשמעה אשת החיל לאחר התגלית ששינתה לה את החג

"השנה, אני פוסחת על ההכנות ולא מוותרת על המטעם המושלם"
מטעמי חפץ חיים צילום: יח"צ

אחרי העמל המפרך של היום, התיישבתי לראשונה מהורהרת על כוס קפה ועוגה עם תחושת סיפוק על ההספקים שלי היום; הצלחתי לארגן את הילדים בנחת, להוציא אותם למוסדות ולהגיע בזמן לעבודה לא לפני שדאגתי לארוחה מזינה לצהריים.

בכלל, מאז שהכרתי את המוצרים של 'מטעם' – מותג הבשרים האמריקני הותיק -  כל המטבח הפך לחוויה אחרת לחלוטין בשבילי, אני מצליחה לגוון, להפתיע בטעמים ובסגנונות והאמת, שאני לא עובדת כל כך קשה....

שמעתי על המותג משכנה חוצניקית, אצלם יש רק 'מטעם' ותכלס, גם לישראליות, מכל העדות והחוגים מגיע להתפנק ולהכין אוכל ברמה גבוהה בלי הרבה מאמץ..

חשבתי לי גם על הטרדות הקטנות שהיו היום, יוסי הסתבך קצת בחיידר עם החברים, למירי בקעו שיניים והיא לא במיטבה ואליעזר וחני גבהו כל כך שהבגדים קצרים עליהם, ואוטוטו פסח, אז נאחד כבר קולקציה...

את הרוגע שלי קטע צלצול הטלפון, אחותי על הקו, מצלצלת נרגשת "סיימתי 2 חדרים לפסח" ואני מעכלת שהמצב שלי לא כזה מלהיב כמו שחשבתי.

"אני לא מאמינה! איזה אלופה את" אני מכריחה את עצמי להתלהב, אפילו שבלב אני בוערת מקנאה – איך אני הולכת להספיק את כל זה, מתי בדיוק אני אעשה פסח – לא רק לנקות, אלא גם לבשל ולארגן ארוחות חג מושלמות?!

"עשיתי לעצמי רשימה מאד מסודרת, מה אני צריכה לעשות לפסח" אחותי המאורגנת ממשיכה ללהג וקוטעת את רצף המחשבות שלי "נקיונות, קניות, בישולים"

ניתקתי את השיחה ורצתי להכין גם לעצמי טבלה כזו, הכי טוב להיות מאורגנת מוקדם.

נקיונות, אין הרבה ברירה.. פשוט להתחיל לנקות.

קניות, אחרי השנה האחרונה, התרגלנו לאפשרות הקניות הדיגיטלית מבלי לשרך רגליים עייפות, אני אזמין את הרב עד הבית.

בישולים – טוב שיש 'מטעם חפץ חיים', אני יכולה להשוויץ לאחותי חזרה, גם אני מתוכננת לפסח.

הרמתי טלפון לאחותי: "יש לי תפריט לפסח! הרכבתי מה אני רוצה בארוחות החג, החל משבת הגדול, ליל הסדר, חול המועד ושביעי של פסח והכל עם מוצרי בשר משובחים שמכינים אותם בקלי קלות"

בלוטות הטעם של אחותי התעוררו מהנקיונות "איך עשית את זה?!"

"את לא מכירה את מוצרי 'מטעם'?!" שאלתי אותה "יש להם עשרות מוצרי בשר, הודו ועוף מוכנים לבישול או לאכילה – חלקם מגיעים מתובלים פשוט להכניס לתנור או לסיר וחלקם חתוכים, נקיים ומוכנים לבישול.


מטעמי חפץ חיים • קרדיט: יח"צ

המוצרים המדהימים שלהם, אהובים על כל בני המשפחה מגדול ועד קטן ולא פחות חשוב, יש כל כך הרבה אפשרויות שאפשר לגוון והכל כמובן בכשרות המהודרת של הרב רובין."

"ואיפה רוכשים אותם?"

"הם נמכרים בכל רשתות המזון, אבל השנה החלטתי להזמין כמה שיותר אונליין כדי להיות מאורגנת כמו שצריך, אני מזמינה ישירות מאתר הבית של 'מטעם' והכל מגיע אלי ארוז, חתוך, נקי – מושלם! עד הבית"

את כל הטוב הזה תוכלו גם אתם להזמין עד הבית:

הכנסו עכשיו לחנות האונליין של 'מטעם' והזמינו לכם מטעמים לחג  

 

 

הכנות לחג הפסח קניות לחג הפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד