כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מהלך אמיץ

"אין מפלגה אחרת": פעיל בכיר של מרצ - עבר לתמוך בבנט

שבוע לפני הבחירות, יו"ר תא הסטודנטים של מרצ באוניברסיטת תל אביב, הודיע במפתיע כי הוא תומך בבנט: "מצאתי בית פוליטי חם וחדש"

"אין מפלגה אחרת": פעיל בכיר של מרצ - עבר לתמוך בבנט
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

על רקע אי מעבר אחוז החסימה של מפלגתו, יו"ר תא מרצ באוניברסיטת תל אביב יוסף מינץ, הודיע בחשבון הפייסבוק האישי כי החליט לתמוך ב'ימינה'.

"אני גאה לבשר, שאחרי כהונה כיו"ר תא מרצ באוניברסיטת ת"א, מצאתי בית פוליטי חם וחדש, מפלגת ימינה", כתב במפתיע מינץ, "אנשים אשר הם מלח הארץ כמו נפתלי בנט, מתן כהנא ועמיחי שיקלי".

מינץ הסביר את החלטתו: "לפני מספר ימים העליתי פוסט התלבטות לגבי הבחירות, לאחר שבתקופה האחרונה חשתי שאני מתחיל לראות דברים שלא הכרתי ודרשו בירור".

מי שהרימו את הכפפה בסופו של דבר, היו אנשי ימינה, כאשר חבר מהלימודים חיבר אליי לשיחת טלפון את ראשי התנועה. עשיתי בחיי מהלכים אמיצים, עברתי בין תרבויות, ולכן אני לא חושש לעבור צד ממחנה פוליטי אחד למשנהו", הוסיף יו"ר תא הסטודנטים מרצ לשעבר.

מינץ הזכיר גם כמה עיתונאים, אשר גם עברו משמאל לימים: "קדמו לי גדולים ממני כמו אברי גלעד, יובל שטייניץ ועירית לינור, שאחרי שנים במחנה השמאל, התפכחו וראו שהפתרונות שהציע מחנה השמאל רק מדרדרים אותנו יותר, כמו הסכמי אוסלו וההתנתקות''.

בנוסף, התייחס לתוכניות שמציג בנט: "אכפתיות מהסביבה, דאגה לכל האוכלוסיות כולל אוכלוסייה חרדית וערבית, פתרון פרגמטי בשטחי יו"ש (שטחי c) עם מתן אזרחות לתושבים פלסטינים, ותכניות כלכליות שיזניקו את המשק הישראלי למעלה כגון תכנית סינגפור".

לסיכום הוא כתב: ''אני יודע שזה נשמע מעבר קיצוני, אך עברתי תהליך ארוך עם עצמי והגעתי למסקנה שאין מפלגה אחרת שאכפת לה מהאזרחים''.

פעיל מרצ נפתלי בנט בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד