ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חומרים טבעיים

דרור יורקוביץ: המותג "גטה" קודם כל חושב על הבריאות

שינה בריאה ואיכותית היא אחד מהערכים החשובים שחרטה על דגלה חברת "גטה", חברה המתמחה בייצור מזרני הלטקס מהמובילות בתחום בישראל ובעולם. החברה הוותיקה, בהנהלתו והובלתו של דרור יורקביץ, פועלת בתחום כבר מספר שנים ומשווקת ללקוחותיה מזרני איכות ואביזרים נלווים העשויים לטקס טבעי. הכירו את חברת גטה, החברה שתעניק לכם שינה מתוקה וערבה

דרור יורקוביץ: המותג "גטה" קודם כל חושב על הבריאות
מזרנים וכריות נוחים צילום: פיקסביי

מאז ועד היום

חברת גטה הוקמה בשנת 1969, כעסק משפחתי קטן לייצור חומרי גלם למזרנים וכריות לטקס, אך בהמשך החלה לייצר את המוצרים בכוחות עצמה ולשווק גם מוצרים ואביזרים נלווים, הכל על טהרת הלטקס. עם השנים התפתחה, גדלה והתמקצעה וכיום הגיעה להישגים מרשימים בזירת הפיתוח של מוצרי הלטקס, עם עשרות סניפים ביותר מ-25 מדינות וגם בישראל, והפכה לשם דבר בשוק מזרני האיכות בארץ ובעולם.

החזון

ב"גטה", מאמינים בשימוש בחומרי גלם מן הטבע לייצור המזרנים, ולמעשה המוצרים עשויים כמעט לחלוטין מחומרים טבעיים בלבד. גטה דוגלת קודם כל בבריאות, ולכן חומרי הגלם מן הטבע והמוצרים הידידותיים לסביבה הם חלק מהחזון של החברה לחיים בריאים, לשיפור איכות החיים, לשינה טובה ולהרמוניה לצד מודעות גבוהה לאיכות הסביבה. הטבע, הירוק והאקולוגיה הם חלק מגרעין הרעיון שעומד מאחורי חברת גטה, וזה שמוביל אותה בכל הנוגע לייצור המוצרים. את החזון מובילים צוות עובדים חרוץ ומסור, שפועל יום ולילה כדי להביא לצרכנים את המזרנים הטובים בעולם.

לטקס לא רק בכפפות

חומר הגלם שעליו מבוססים המוצרים של גטה הוא הלטקס, חומר גלם טבעי המופק מעצי גומי הממוקמים ביערות טרופים באזור קו המשווה. הלטקס הוא חומר גלם יקר מפז ובעל תכונות ייחודיות לדחיית אבק וקרדית האבק, שהופכות אותו למושלם בעבור אנשים שסובלים מאלרגיה לאבק. הלטקס הוא סוד הקסם של המוצרים, והוא שהופך אותם לאיכותיים ויוקרתיים. הלטקס עומד בתקנים המחמירים ביותר, ונחשב בטוח לחלוטין לשימוש לכל האוכלוסיות.

יישור קו עם טרנדים חמים בעולם המודרני

כשחברת גטה מחליטה ליישר קו עם טרנדים חמים, אין ספק שנראה מוצרים ייחודיים במיוחד שייצאו מקו הייצור שלה. המזרנים של החברה מאובזרים בטכנולוגיה חדשנית המאפשרת אוורור ומעבר של אוויר, שיתאימו במיוחד למי שסובל מאלרגיות (לצד התכונות של הלטקס כדוחה אבק). נוסף על כך, לאחרונה השיקה החברה טכנולוגיה חדשנית בשם "ביו קר" להגנה מפני קרינה בחדר השינה, קרינה  שנפלטת מהמכשירים המקיפים אותנו בחיי היומיום. מדובר בטרנד חם מאוד בשוק המזרנים, ואותו לקחה החברה אל השלב הבא ושילבה אותו במזרנים הטובים ביותר שלה, וכך יצרה מוצר ייחודי שנותן קרב מכובד בשוק.

הצלחה מסחררת

ההצלחה של החברה רק ממשיכה לעלות, ובשנים האחרונות נראה כי המאמצים שהשקיעה במחקר, בפיתוח, בייצור, בשיווק ובהתאמה לצרכי הצרכן השתלמו, והמזרנים שלה הפכו למזרנים מבוקשים וזוכי פרסים בתחום החדשנות והעיצוב. המודעות העולה בנוגע לחשיבות החיים הבריאים ואורח החיים הבריא מתיישבת עם החזון של החברה, ועל כן המוצרים שלה הפכו לפופולריים בקרב כל מי שמעוניין באורח חיים בריא המשלב שימוש קבוע במוצרים בריאים ואיכותיים.

אין ספק כי המוצרים של החברה הם ייחודיים ומיוחדים, ומשלבים חזון וניסיון של שנים בתחום המזרנים, הכריות ואביזרים נלווים נוספים. כשחזון אמיתי פוגש מקצועיות, נחישות ורצון ליצור מוצרים חדשניים ואיכותיים, יתחיל תהליך מופלא שיסתיים בייצור מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים למען ציבור הלקוחות. כך עשתה חברת גטה, ועל כן כיום היא נחלה הצלחה גדולה וצברה אהדה ואת שביעות הרצון של הלקוחות שלה.

כריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד