י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כל מה שצריך לפסח

מדהים: נכנסה לחנות אחת ויצאה עם כל הקניות לחג

חגיגת הקניות לפני חג הפסח בעיצומה, ורק ברשת אחת תוכלי להיות מוכנה לחג תחת קורת גג אחת. רק ברשת המשביר לצרכן

מדהים: נכנסה לחנות אחת ויצאה עם כל הקניות לחג
עיצובים לשולחן צילום: יח"צ

בהלת הקניות חוגגת, הקניונים עמוסים, הודעות טקסט עם ברכות חג שמח כבר מופצות לכל עבר והחמץ במגמת הכחדה. כל הסימנים מעידים על כך שפסח כבר פה, ואתו ליל סדר ופגישות משפחתיות. אם גם אתם, כמו כולם, דחיתם את קניית המתנות עד הרגע האחרון ? לצרכן תמצאו מגוון עצום של פריטים ואקססוריז לבית, מותגי אופנה, כלי מטבח, אביזרי אמבטיה, מוצרי טיפוח ואיפור, בשמים ועוד. המלצה שלנו לעיצוב שולחן אלגנטי בשחור ולבן, הכול תחת קורת גג אחת, וכל מה שצריך זה לקפוץ, לבחור ולרכוש.


עיצובים לחג • קרדיט: יח"צ

פסח כבר כאן וחלק מאווירת החג היא לתת מתנות לאנשים שאתם אוהבים. רשת המשביר לצרכן היא המקום המושלם בו תוכלו לקנות מתנות לכל המשפחה במקום אחד. את שולחן החג המפואר שלך את יכולה להשלים את כולו במשביר לצרכן, במחלקת כלי בית, יש סטים של צלחות לכל האורחם, כוסות, גביעי יין, וואזה לפרחים שבחרת כבר ומפה מתאימה לכל השולחן.

המלצה שלנו לעיצוב שולחן אלגנטי, מתאים במיוחד לחובבי העיצוב המודרני, הגוונים הנשלטים בו הם שחור ולבן, עם נגיעות של זהב, הקווים ישרים והסידור מדויק.

בשולחן חג אלגנטי חשוב לשמור על ניגוד בין צבעים בהירים לצבעים כהים, גם בפרטים הקטנים, להשתמש בכוסות, מפיות, חבקים וכו' לפי כל כללי הטקס כדי ליצור חוויה מרשימה.


עיצובים במשביר • קרדיט: יח"צ

משם ממשיכים למתנות לאימא, או איך לפנק את אבא, מה להביא לאחים ולאחיות , להפתיע את החברה הטובה, במשביר הצרכן תמצאו מגוון עצום של פריטים ואקססוריז, מותגי אופנה, מגבות ואביזרי אמבטיה, כלי נוי, מוצרי טיפוח ואיפור, בשמים ועוד. הכול תחת קורת גג אחת, וכל מה שצריך זה לקפוץ, לבחור ולרכוש מתנות לך ולכל האוהבים שמסביבך.

רשת המשביר לצרכן מונה 36 סניפים ברחבי הארץ וחנות אונליין THREESIXTYFIVE>>>>>>>>>

כל הקניות לחג במקום אחד>>>

 

הכנות לפסח קניות המשביר לצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד