ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הקרב על קולות ברסלב

דרעי מספר: פועל שמתחסנים ומחלימים יטוסו לאומן

בכנס פעילי ש"ס התייחס השר דרעי לסאגת אומן בשנה שעברה וסיפר כי הוא פועל כבר שבועות מול ממשלת אוקראינה בכדי לאפשר הטסת חסידי ברסלב מחוסנים ומחלימים לאומן תשפ"ב. לצד זאת שחזר כיצד גאל את הציון לפני למעלה מ-30 שנה

דרעי מספר: פועל שמתחסנים ומחלימים יטוסו לאומן
אריה דרעי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הקרב על קולות ברסלב: במטרה להנמיך את אש הלהבות מול הזעם מחסידות ברסלב על סאגת הטיסות לאומן, ביהדות התורה שיגרו מכתב התחייבות כי ידרוש בהסכם הקואליציוני טיסות למחוסנים ומחלימים לאומן, גם ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ פועל לגייס קבוצת מאוכזבים בחסידות, כעת גם בש"ס מנסים להרגיע את הרוחות והזעם ולחלוש על קולות החסידים.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הערב (שלישי) לנושא, בכנס פעילים ואמר, "בשנה האחרונה היה לי צער גדול שלא נסעו", אמר, והבהיר: "אני עובד כבר כמה שבועות מול ממשלת אוקראינה כדי שיכירו בכל המחלימים ובכל המתחסנים שלנו ושכל אחד יוכל לטוס ולהתפלל על קבר רבי נחמן מברסלב".

דרעי סיפר לפעילים: "כל שנה נוסעים עשרות אלפים לאומן. היתה לי תרומה גדולה לכל ארגון הנסיעה. הקב"ה נתן לי זכות גדולה לפני 35 שנה לגאול את הציון הק' של רבינו. אז לפני שנים רבות כשנכנסתי לזה לא ראו את הציון".

"ראו רק שני בתים בלבד", שיחזר דרעי, "היום ב"ה המקום מפואר. הציון היה בתוך בית פרטי, וכאב לי נורא שהציון הק' נמצא בתוך בית של גויים. בדקתי איך ניתן לרכוש את המקום. בעלי הבית דרשו סכום עתק של 120.000 דולר, הרמתי טלפונים וגייסתי את הכסף, פדינו את הציון והרסנו את הבתים וב"ה בזכות זה עשרות אלפים יכולים להגיע ולהתפלל במקום".

חסידות ברסלב בחירות לכנסת ה 24 ראש השנה באומן טיסות לאומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד