ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לחץ במטה בעקבות הסקרים

דיווח: גדעון סער צעק על ממלאת מקומו שאשא-ביטון

על רקע הירידה בסקרים, יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער הרים את קולו על מס' 2 במפלגתו, וטען כי היא משתפת פעולה עם 'הליכוד' | יפעת שאשא-ביטון הגיבה: "שקר מוחלט"

דיווח: גדעון סער צעק על ממלאת מקומו שאשא-ביטון
גדעון סער צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

7 ימים לבחירות, והלחץ ב'תקווה חדשה' עולה בעקבות הסקרים המנבאים ירידה מתמדת בשבועות האחרונים לנתון חד ספרתי.

על פי דיווח של הכתבת הפוליטית של 'גלובס', שירית אביטן, גדעון סער נשמע מרים את קולו (עד צועק) על יפעת שאשא ביטון ומאשים אותה בשיתוף פעולה עם 'הליכוד'.

ח"כ יפעת שאשא-ביטון המיועדת לתפקיד מ"מ ראש הממשלה גדעון סער, הגיבה לדיווח של אביטן וכתבה: "‏את רצינית??? לאן עוד תגיעו?? שקר מוחלט! אני מאחלת לכולם שותפות כמו זו שיש לי ולגדעון, הפוליטיקה הייתה נראית אחרת לגמרי" הכחישה והוסיפה, "ביום שלישי הבא נחליף את השלטון ונפסיק גם את תרבות השקר שהנחיל".

גם זאב אלקין מ'תקוה חדשה' נשאל על כך בראיון לינון מגל בועידת הבחירות של 'ערוץ 20' והשיב: "בדקתי את הסיפור עם שני הצדדים. לא היה ולא נברא אפילו משל לא היה".

יצוין כי בסקר אחרון לבינתיים שפורסם הערב ב'ערוץ 20', 'תקווה חדשה' של גדעון סער מקבלת שמונה מנדטים בלבד, בעוד נפתלי בנט על 11 ויאיר לפיד על 18. נתניהו מתייצב ובסקר הוא על 30 מנדטים, וסמוטריץ' עולה ל-6.

ש"ס וליברמן עם 8 כל אחד, ו'יהדות התורה' על 6. 'העבודה' יורדת ל-5, ו'מרצ' עוברת את אחוז החסימה עם 4. 'הרשימה המשותפת' עם 10.

גדעון סער יפעת שאשא ביטון מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד