ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הגוש החרדי נחלש; סמוטריץ' מתחזק

סקר חדש: שבוע לבחירות - יש ממשלת 61

שבוע לבחירות מתפרסם הערב סקר חדש בערוץ 20, שמנבא ממשלת 61 יחד עם נפתלי בנט שמקבל נתון דו ספרתי. סער יורד ל-8 מנדטים בלבד, ש"ס נחלשת, יהדות התורה יציבה על מקומה ואילו הציונות הדתית ממשיכה להפתיע עם 6 מנדטים

סקר חדש: שבוע לבחירות - יש ממשלת 61
מליאת הכנסת ה-23 ביום פיזורה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

שבוע בדיוק לבחירות לכנסת ה-24, וסוקרי המנדטים מתקשים לחזות לאן מועדות פנינו - לממשלה יציבה או לבחירות חמישיות.

מסקר מנדטים חדש של מכון ׳מאגר מוחות׳ ב׳ערוץ 20׳ עולה כי אילו הבחירות לכנסת ה-24 היו נערכות היום, מפלגת השלטון הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו הייתה משנה שוב קידומת ומקבלת 30 מנדטים. במקום השני הולכת ומתרחקת לה יש עתיד של לפיד עם 18 מנדטים.

במקום השלישי ובפער גדול נמצאת ימינה של בנט עם 11 מנדטים והרשימה הערבית המשותפת מתחזקת מעט מהפרישה של מפלגת 'מען' והעברת התמיכה אליה ומקבלת 10 מנדטים.

הגוש החרדי נחלש מעט כשש"ס בראשות אריה דרעי מקבלת 8 מנדטים - מנדט פחות מהבחירות הקודמות ויהדות התורה בראשות משה גפני מקבלת 7 מנדטים.

תקווה חדשה של גדעון סער ממשיכה לצלול במהירות כלפי מטה ומקבלת 8 מנדטים בלבד כמו ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן שמקבלת 8 מנדטים אף היא. הציונות הדתית של סמוטריץ' מתחזקת ומקבלת 6 מנדטים, כחול לבן של גנץ עם 5, העבודה של מיכאלי עם 5 גם היא ומרצ עם 4 מנדטים בלבד.

בחלוקה לגושים, גוש הימין עם 50 מנדטים, כשיחד עם בנט נתניהו מקים ממשלה עם 61 מנדטים, גוש השמאל הכולל את לפיד-סער-הערבים-ליברמן-העבודה-כחול לבן ומרצ עם 59 מנדטים.

סקר מנדטים מאגר מוחות ממשלת ימין ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד