ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
טרגדיה קשה בניו ג'רזי

הרב נסע לחלק מצות, נפצע בתאונה ונפטר

אסון בקהילת חב"ד בקראון הייטס. הרב חיים גורביץ ז"ל נפגע ביום ראשון מרכב חולף, שעה שהיה בשליחות מצווה להעניק מצה שמורה. בבית החולים נלחמו על חייו ונוסף לו השם 'אלתר', אולם היום השיב את נשמתו לבוראה

הרב נסע לחלק מצות, נפצע בתאונה ונפטר
הרב חיים גורביץ' ז"ל צילום: CHABAD INFO.com

טרגדיה ערב חג הפסח: הרב חיים גורביץ' ז"ל משכונת קראון הייטס בברוקלין ניו יורק, נפטר מפצעיו בבית החולים, לאחר שנפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים שהתרחשה ביום ראשון האחרון, בעת שהיה בדרכו לחלוקת מצות לקראת חג הפסח.

הרב גורביץ', בן 62 בפטירתו, היה חבר הנהלת ארגון 'כולל חב"ד', הותיר אחריו את רעייתו גב' פרידא תחי', בנים ובנות המכהנים כשלוחי חב"ד ברחבי תבל, וכן את אמו, אחים ואחיות.

הרב גורביץ' שגדל בישראל, אך בהמשך עבר לארה"ב, היה דמות ידועה בקראון הייטס בגלל עבודתו ב"מבצעים" של הרבי מלובביץ'. הוא היה פעיל בעוד פרויקטים לטובת יהודים ברחבי ארה"ב.

המנוח ז"ל התגאה מאוד בעובדה שכל ילדיו הנשואים הפכו לשלוחי חב"ד בעולם והקדישו את חייהם לחיבור יהודים אחרים לתורה ולמצוות.

השבוע השתתף הרב גורביץ בברית לנכדו בדלאוור. בדרך חזרה הוא נסע דרך דיל שבניו ג'רזי, בכדי למסור מצה שמורה לאחד התורמים של הכולל ובאופן טראגי, הוא נפגע מרכב חולף מחוץ לביתו של הנדיב לו העניק את המצות. הוא הובהל לבית החולים במצב קשה, במהלך היממה האחרונה בה נאבק על חייו נוסף לו השם 'אלתר', אולם למרבה המער הוא השיב היום את נשמתו לבוראה.

המשפחה ביקשה שלא ליידע את אמו הישישה, הגברת בלה גורביץ' על פטירתו וזאת עקב מצבה הרפואי.

חב"ד חיים גורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד