י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הוא איש הגון, עושים לו עוול"

ראש הממשלה לשעבר חושף למי יצביע בבחירות

בראיון שהעניק הערב חשף יו"ר קדימה לשעבר אהוד אולמרט למי יצביע בבחירות הקרובות ותקף את לפיד על האסטרטגיה שהוא נוקט בכדי לחסל את כחול לבן ובני גנץ

ראש הממשלה לשעבר חושף למי יצביע בבחירות
אהוד אולמרט צילום: משה שי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, מי שהפך לסמל הביקורת כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, חושף הערב (שלישי) למי יצביע בבחירות הבאות, כשהוא תוקף את הקמפיין של יאיר לפיד ואומר כי ההתנהלות שלו כלפי בני גנץ היא "רשעות".

בראיון שהעניק ל'ערוץ 13', אמר אולמרט, "בנימין נתניהו לא יוכל להקים ממשלה ספק אם תקום ממשלה אחרת, אני מציע להתייחס ברצינות למה שנפתלי בנט אומר שצריך להחליף את נתניהו". לדבריו, "יש כמה דברים שאפשר גם אם לא תקום ממשלה. יש כל מיני חוקים, אם בנט יצטרף יהיה רוב. זו תהיה ההזדמנות לו וזה לפי דעתי תואם לאינטרסים שלו".

כשנשאל האם לדעתו כחול לבן ובני גנץ צריכים לפרוש מהקואליציה, השיב: ״גנץ בשום פנים ואופן לא צריך לפרוש, לא אצביע לו אבל אני מתנגד לצביעות, להתחסדות ולרשעות שבה מתייחסים לגנץ. אני חושב שגנץ עשה טעות חמורה אבל אני לא יכול לשכוח שהוא התייצב. הוא גילה אומץ".

בדיעבד אמר היום אולמרט, "הייתי נגד הצטרפותו לממשלה אבל אילולא היה בממשלה אז היה יותר גרוע". הוא ציין לטובה את יו"ר כחול לבן בני גנץ, "הוא איש הגון בניגוד לנתניהו. עושים לו עוול".

כשנשאל למי יצביע בבחירות בעוד שבוע, השיב אולמרט: "אני אצביע וקורא לציבור... אצביע בפעם הראשונה בחיי למפלגת העבודה, למירב מיכאלי". ושיבח אותה, "היא הוכיחה שהיא מתאימה ביותר מכל ראשי המפלגות".

מפלגת העבודה מרב מיכאלי בני גנץ אהוד אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד