ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
4 מפלגות קרובות לאחוז החסימה

שבוע לבחירות > סקר 'מדגם' מציג: אין הכרעה

מסקר מכון 'מדגם' שפורסם הערב עולה כי לא תהיה הכרעה בבחירות וכי שני הגושים ישיגו 59 בלבד. זאת בעוד ארבע מפלגות שטות מעל אחוז החסימה, אם אחת מהן לא תעבור, התמונה עשויה להשתנות לטובת אחד הגושים | נתניהו שומר על ההתאמה לראשות הממשלה

שבוע לבחירות > סקר 'מדגם' מציג: אין הכרעה
מצביע בקלפי צילום: פלאש 90

שבוע בדיוק לבחירות, ומסקר שבוצע עבור "המהדורה המרכזית" בערוץ 12 עולה כי מתנגדי נתניהו כולל בנט ובלי המשותפת עם 59. נתניהו עם ימינה - גם 59. הבחירות יוכרעו בארבע על ארבע שעל גבול אחוז החסימה.

על פי הסקר, אם הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה מתחזקת ומקבלת 30 מנדטים, בעוד יש עתיד הייתה נחלשת טיפה ומקבלת 18 מנדטים. ימינה של בנט נחלשת גם היא ומקבלת 10 מנדטים, בדיוק כמו תקווה חדשה של סער שממשיכה בצניחה החופשית כלפי מטה ומקבלת 10 מנדטים גם היא.

הרשימה המשותפת עם 8 מנדטים וישראל ביתנו של ליברמן נחלשת ומקבלת 7 מנדטים. הגוש החרדי נחלש מעט גם הוא, כשש"ס עם 8 לעומת 9 בבחירות הקודמות ויהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים.

העבודה של מיכאלי עם 6, הציונות הדתית, כחול לבן, הרשימה הערבית המאוחדת ומרצ עם 4 מנדטים כל אחת. ומתחת לאחוז החסימה: הכלכלית של ירון זליכה עם 1.4%.

בחלוקה לגושים עולה כי מתנגדי נתניהו כולל בנט ובלי המשותפת עם 59. נתניהו עם ימינה - גם 59.

בשאלה מבין האישים הבאים, מי היית מעדיף שיהיה ראש הממשלה, מוביל ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 37%, יאיר לפיד 21%, נפתלי בנט 10%, גדעון סער 9%.

בנוסף, 64% מהמגדירים עצמם כימין מתכוונים לצאת ולהצביע, לעומת 65% מהמגדירים עצמם כמרכז-שמאל.

הסקר נערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 500 נשאלים טעות דגימה 4.4%-+ מועד איסוף הנתונים: 16 במארס 2021

מדגם מנו גבע סקר מנדטים בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד