י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי 5 ביטולים

דיווח: נתניהו ימריא לאמירויות עוד השבוע

ראש הממשלה נתניהו צפוי להמריא ביום חמישי לביקור ההיסטורי באמירויות לאחר חמש פעמים שהביקור בוטל בנסיבות שונות. ממלכת האמירויות שגרה מטוס יוקרתי ומפואר שכבר נחת בנתב"ג ועשוי להוביל את נתניהו לביקור ההיסטורי

דיווח: נתניהו ימריא לאמירויות עוד השבוע
נתניהו בנתב"ג צילום: Marc Israel Sellem/POOL

אחרי שבוטל חמש פעמים, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לטוס ביום חמישי הקרוב לביקור מדיני ראשון באיחוד האמירויות, ככל הנראה להיפגש עם יורש העצר מוחמד בין זאיד, כך דווח הערב.

מיכאל שמש דיווח ב'כאן 11' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן את בכירי הליכוד כי בכוונתו לטוס השבוע לאבו דאבי, כשבגל"צ דווח במקביל כי ראש הממשלה יטוס ביום חמישי לביקור מדיני קצר באיחוד האמירויות.

עוד סימן לכך שהביקור עתיד לצאת אל הפועל בקרוב. מוקדם יותר היום דיווח כתב התעופה של ynet איתי בלומנטל כי לאחר שממלכת האמירויות שיגרה מטוס מיוחד בכדי להטיס בו את נתניהו לביקור ההיסטורי ושב על עקבותיו בעקבות הביטול בשבוע שעבר, היום המטוס המפואר מדגם HHS - a6 נחת שוב בנמל התעופה בן גוריון.

יצוין כי הביקור הזה של נתניהו תוכנן כבר חמש פעמים, אך בכל פעם הוא בוטל ברגע האחרון מסיבה אחרת, בשבוע שעבר טיסת נתניהו בוטלה בשל תקרית דיפלומטית מול ירדן, שזעמה על ישראל וסירבה לאשר למטוס ראש הממשלה לטוס מעל שמי ירדן.

אם הביקור אכן יצא אל הפועל, יהיה זה ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה ערבית בכלל ובאיחוד האמירויות בפרט.

בנימין נתניהו איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד