ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התחלואה במגזר הערבי

בן 37 מהצפון מת מסיבוכי הנגיף יומיים אחרי אמו

התחלואה הגבוהה במגזר הערבי מובילה לסיפוריים טרגיים אחד אחרי השני. בתחילת השבוע דווח על שתי אחיות יולדות שמתו מסיבוכי הנגיף אחת אחרי השנייה, אמש מת תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו מהנגיף יומיים אחרי אמו

בן 37 מהצפון מת מסיבוכי הנגיף יומיים אחרי אמו
מחלקת הקורונה בשערי צדק צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

התחלואה הגבוהה במגזר הערבי בתקופה האחרונה, מולידה סיפורי טרגדיות בהם כמה מבני משפחה אחת מתים כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה. 

אמש (שלישי) מת מסיבוכי הנגיף מוסטפא חוסני חלף בן ה-37 תושב הכפר מוקייבלה שבצפון הארץ. הסיפור הופך טראגי עוד יותר כשנודע כי אמו של מוסטפא, יוסרה בת ה-66, שנדבקה אף היא בקורונה, מתה יומיים לפניו.

המקרה מצטרף למקרה קשה נוסף: בתחילת השבוע צעירה בת 23 מתה מסיבוכים של הנגיף, שלושה שבועות אחרי שילדה. הצעירה, שורוק ג'ובראן מג'סר א-זרקא, נדבקה בנגיף בעת שהייתה בהיריון, ואושפזה במשך שבועות בבית החולים הלל יפה בחדרה. בני משפחתה סיפרו כי קודם שהלכה לעולמה, היא לא יכלה לראות את הבת שלה. בבית החולים ציינו כי מצבה של התינוקת מוגדר טוב.

בנוסף, ג'ובראן הלכה לעולמה שבועיים לאחר אחותה, אמנה קהואג'י בת ה-31, לאחר שנדבקה בקורונה. גם היא מתה שבוע אחרי שילדה את בנה הראשון, עדל. היא ילדה בבית החולים מאיר בכפר סבא, שוחררה לאחר מספר ימים במצב טוב, ולאחר כיומיים נפטרה בביתה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד