י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החסיד שנקרא 'ששון'

אבל בגור: הרב נוגלבלט נפטר לאחר שנות ייסורים

הרה"ח רבי אברהם מרדכי נוגלבלט ז"ל מחשובי חסידי גור בחיפה - אשדוד השיב את נשמתו ליוצרה בביתו כשהוא בן 52 שנים לאחר שנות ייסורים קשים ומרים

אבל בגור: הרב נוגלבלט נפטר לאחר שנות ייסורים
רבי אברהם מרדכי נוגלבלט זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הרב החסיד רבי אברהם מרדכי נוגלבלט ז"ל מחשובי חסידי גור בחיפה - ובאשדוד לאחר שנות ייסורים קשים ומרים והוא בן 52 בפטירתו..

הרב נוגלבלט כונה בפי כל 'ששון' בשל היותו חסיד אמיתי שורשי ושתמיד התהלך בשמחה והקרין שמחה על כל סביבתו, נודע כחסיד המתחסד לפני קונו נוהג ומתנהג לפנים משורת הדין, היה דוגמא חיה כיצד צריך להיראות יהודי יר"ש חסידי.

אצל המנוח ז"ל התמזגה חסידות לצד מידות טובות ודרך ארץ, מעולם לא פגע באיש ותמיד קירב לבבות של צעירי הצאן לעבודת ה' מתוך שמחה, היה איש רך, קשה לכעוס ונוח לרצות, אך תקיף מאוד אשר לא נתן שיפגעו או יגרמו צער ועוגמת נפש לאיש, בוודאי שלא על חשבון חסידות. 

פרק מיוחד בחייו הקדיש הרב נוגבלט לנסיעות לאדמו"רי בית גור זיע"א ויבדל לחיים טובים, האדמו"ר שליט"א אברכים רבים בחרו להצטרף לנסיעות אלו לשהות בצילו בעת שהיה מסב עמיהם "לטרינקים" שערך הרבי ולהתחמם לאורו וליהנות מדברי תורתו הספוגים באוצר בלום של אהבת חסד ומידות טובות, רבים נהנו ממנו עצה ותושייה.

את ביתו הקים עם רעייתו מרת רחל שתחי' בתו של הרה"ח רבי ישראל יהודה גשייד ז"ל מחשובי חסידי גור שנפטר בחודש כסלו תשע"ו כשהוא בן 86 בפטירתו.

בשנים האחרונות חלה במחלה קשה ומרה, לסובביו הקפיד להגיד כל הזמן כי אין לו אף תלונה, קיבל ייסורים באהבה ודומיה.

לקול ציוויו של האדמו"ר מגור לעזוב את העיר חיפה, בשארית כוחותיו ערק מחיפה והתיישב באשדוד בקושי רב כשהוא כאוב וסובל, הבוקר כאמור השיב את נשמתו ליוצרו כשהוא מוקף בבני משפחתו.

השאיר אחריו את רעייתו שתחי' מחנכת דגולה ודור ישרים מבורך. אחיו הוא חיים נוגלבלט מפקד זק"א תל אביב. גיסיו האחים העסקנים לבית גשייד. 

מסע הלוויה היום בשעה 12.30 בצהריים מביתו ברחוב שלמה בן יוסף 11 באשדוד לבית החיים בעיר שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

חסידות גור חיפה אשדוד ישראל גשייד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד