י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנסיעה שבוטלה

איחוד האמירויות: "לא מתערבים בבחירות בישראל"

יועץ הנשיא של איחוד האמירויות עושה סוף לשמועות על התערבות צפויה של האיחוד בבחירות בישראל | לדבריו: "הסכמי אברהם נועדו לספק שלום אזורי ולא לקחת חלק בעניינים פנימיים" 

איחוד האמירויות: "לא מתערבים בבחירות בישראל"
שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל ח'אג'ה צילום: קובי גדעון, לע"מ

איחוד האמירויות הודיעו בצורה רשמית כי "לא נהיה חלק מקמפיין בחירות בישראל" הדובר שמסר את הדברים הוא אנוואר גרגאש, שר החוץ לשעבר ויועצו של הנשיא.

יועץ הנשיא של האמירויות, אנוואר גרגאש (שר החוץ לשעבר), כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מנקודת מבטה של האמירויות, המטרה של הסכמי אברהם היא לספק בסיס אסטרטגי דינמי שיוביל לשלום ושגשוג עם ישראל והאזור הרחב. איחוד האמירויות לא תיקח חלק בענייני בחירות פנימיים בישראל, לא עכשיו ולא אף פעם".

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נתניהו, כי "לא אסע לאמירויות לפני הבחירות, הכל זה ספין, לא יודע מי פרסם את זה".

הנסיעה לאיחוד האמירויות נדחתה ולא בפעם הראשונה, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני ששה ימים, בלשכת ראש הממשלה הודיעו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה אמור לטוס לאיחוד האמירויות אך נסיעתו בוטלה בשל קשיים מול ירדן.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו היה צפוי לבקר היום באיחוד האמירויות אך בשל קשיים בתיאום טיסתו במרחב האווירי של ירדן הביקור נדחה", נמסר לפני ששה ימים מלשכת ראש הממשלה.

עוד נטען בעדכון כי "הקשיים הללו נבעו ככל הנראה מביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית עקב מחלוקת בנושא סידורי הביטחון והאבטחה במקום. בשעה האחרונה הודיעה ירדן כי היא מאפשרת את טיסת רה"מ בשמי ירדן אך מאחר שההודעה התקבלה באיחור - סוכם ע"י ראש הממשלה ויורש העצר של איחוד האמירויות השייח מוחמד בן זאיד שהם יתאמו מועד אחר לביקור ראש הממשלה".

שר החוץ בחירות 2021 איחוד האמירויות הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד