י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פסח בפתח

במעמד רשמי בלשכת הראשל"צ: מנכ"ל מד"א קיים מכירת חמץ

מנכ"ל מד"א אלי בין הקנה לראשון לציון רבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר את הסמכות למכור את החמץ לגוי בסמוך לחג וזכה לברכתו הלבבית • במד"א נערכים לקראת חג הפסח. תחנות מד"א ממורקות ומצוחצחות לקראת החג, וכחלק מהיערכות הארגון לחג נמכר החמץ לנוכרי

במעמד רשמי בלשכת הראשל"צ: מנכ"ל מד"א קיים מכירת חמץ
מכירת חמץ בבית הראשל"צ צילום: יח"צ

השבוע יצאו בכירי הארגון בראשות מנכ"ל מד"א אלי בין למשימה חשובה לקראת חג הפסח. המשלחת המיוחדת הגיעה למשרדו של הראשון לציון רבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר והקנתה לו את הסמכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון בסמוך לחג.

במהלך המפגש, התעניין הרב עמאר בהכנות לחג במד"א, בין היתר בירר הרב על ההכנות בתחנות השונות של הארגון לקראת חג הפסח ודן בשאלת כשרות התרופות לפסח ובבדיקת החמץ ברכבי ההצלה ובתחנות מד"א טרם החג ואמר על פרויקט 'קמחא דפסחא' של מד"א שהוא פרויקט של חסד וגמילות חסדים שמקרב את הגאולה.

לאחר מכירת החמץ ברך הרב את מנכל מד"א על כל הפעילויות מצילות החיים לאורך השנה והתעניין רבות בפעילות מגן דוד אדום בנושא הקורונה ובמבצע החיסונים הרחב שמקיים הארגון. הרב ציין בדבריו את המסירות גדולה והדאגה של הצוותים לעם ישראל וברך את כל עובדי ומתנדבי מד"א שיזכו לעסוק רק בדברים טובים ולהמשיך להציל חיי אדם וכן הדגיש את הזכות הגדולה שיש למגן דוד אדום ולשותפים לו על כך שעוסקים במטרות של הצלת נפשות וברך כי הקב"ה יושיע ויעמוד לימין המסייעים ושלא תהיה הרבה עבודה ומה שיהיה שיהיה בהצלחה.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הודה לרב עמאר ואמר: "מד"א מקפיד על מכירת החמץ לקראת הפסח בכל שנה, בהתאם להלכה. בנוסף, מקפידים צוותי מד"א על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל- דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח".

 

מד"א מכירת חמץ מכירת חמץ בפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד