כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"פרלמנטרים מעולים"

העיתונאי הפוליטי הפתיע בשידור חי: "לראשונה אצביע ש"ס". צפו

כתב 'ישראל היום' הפתיע בתוכנית טלוויזיה ב'קשת 12' כשנשאל לאיזו מפלגה יצביע השיב ללא היסוס כי הפעם הוא בוחר בש"ס. הוא נימק את החלטתו באיכות הנציגים של המפלגה | וגם, באיזו מפלגה בחר פעם קודמת? | דרעי: "יהודה, ברוך הבא!"

העיתונאי הפוליטי הפתיע בשידור חי: "לראשונה אצביע ש"ס". צפו
חגיגות הניצחון בש"ס צילום: פלאש 90

מערכת הבחירות הנוכחית בצל נגיף הקורונה מלווה בהסתה בוטה נגד אזרחיה החרדים של מדינת ישראל שמותקפים בוקר וערב בכלי התקשורת השונים, גם על-ידי פוליטיקאים וגם על-ידי סוסים טרויאנים המכנים עצמם חרדים, אך מחפשים להשחית את שמו של הציבור תחת כל מצלמה או מיקרופון.

אחד מאנשי התקשורת הבולטים בהגינותם, הוא הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' יהודה שלזינגר. שלזינגר שאינו חרדי, מחובר מאוד לבני ברק ובעיקר למוסדות הקולינריים שבה והוא אף מוביל בימי חמישי קבוצות מאורגנות של סקרנים מרחבי הארץ שבאים לחזות בנפלאות עיר התורה והחסידות.

יהודה שלזינגר

במהלך תקופת הקורונה בלט שלזינגר בקו המתון וההוגן אותו נקט כלפי הציבור החרדי כשהתארח באולפני הטלוויזיה השונים ואף עמד כחומה בצורה נגד המשמיצים, גם מול אלה שבאים מתוכנו. 

השבוע (ראשון), הפתיע שלזינגר כשנשאל בתוכנית 'ישראל עכשיו' ב'קשת 12' לאיזו מפלגה הוא מתכוון להצביע בבחירות הנוכחיות. כתב 'ישראל היום' לא היסס והשיב כי הפעם הוא יצביע ש"ס. שלזינגר גם חשף כי בבחירות הקודמות הוא שם פתק ג' של יהדות התורה.

"יש להם רשימה של חברה צעירים ופרלמנטרים מעולים", נימק שלזינגר את החלטתו להצביע לש"ס וציין כי גישתם למסורת מוצאת חן בעיניו.

יו"ר ש"ס אריה דרעי לא נותר אדיש מול גילוי הלב של שלזינגר, וצייץ: "יהודה, ברוך הבא! ש"ס הבית של כולם".

יהודה שלזינגר ש"ס ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד