י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
6 ימים לבחירות

לפיד שב להסית: "הליכוד נשלט באופן מוחלט. שבוי בידי עסקנים חרדים"

יאיר לפיד שנראה עד כה מתון יותר לעומת חברו אביגדור ליברמן, מסיר את המסכה שישה ימים לפני הבחירות בכנס פעילים אחרון שבו תוקף ומזהיר מפני ממשלה שתקום עם חרדים בתוכה: "זו ממשלה שבה אף אחד לא מייצג אנשים עובדים, שמשלמים מיסים ומאמינים בשלטון החוק"

לפיד שב להסית: "הליכוד נשלט באופן מוחלט. שבוי בידי עסקנים חרדים"
יאיר לפיד בכנס בחירות צילום: אלעד גוטמן

ששה ימים לבחירות, ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד חוזר לתקוף את הנציגים החרדים בנאום שנשא בכנס פעילים האחרון לפני הבחירות.

לדברי לפיד, "אנחנו יכולים לנצח את הבחירות האלה". הוא ציין כי "אנחנו נאבקים על המנדט ה-61. כל השנתיים האלה, מתנקזות למנדט אחד. מי שיהיה מספיק נחוש, יביא אותו. אם נעבוד נכון, אם נעבוד קשה, אם נשכנע את המתלבטים, אפשר לנצח את הבחירות האלה".

בהמשך תקף לפיד את ממשלת הימין של בנימין נתניהו ואמר כי "אם לא נקים את הממשלה הבאה: אם נתניהו ינצח חלילה, הוא יקים את ממשלת ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר. זו הממשלה היחידה שיש לו. זה ההרכב שהוא קורא לו ממשלת "ימין מלא מלא". ממשלה לא ציונית, שבה הליכוד נשלט באופן מוחלט. שבוי בידי עסקנים חרדים ובידי הגורמים הכי קיצוניים בחברה הישראלית. ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין. ממשלה שבה קוראים לשחרורו של הרוצח יגאל עמיר. ממשלה שלוקחת את הכסף של אנשים עובדים, ונותנת אותו לאנשים שלא עובדים. ממשלה קיצונית, שוביניסטית, גזענית, חשוכה, אנטי דמוקרטית".

הוא המשיך ותקף כי "אנחנו יודעים לאן הכסף יילך בממשלה כזו. זה לא יהיה לבריאות וזה לא יהיה לחינוך. זו ממשלה שבה אף אחד לא מייצג אנשים עובדים, שמשלמים מיסים ומאמינים בשלטון החוק. זה אנחנו. אנחנו אנשים עובדים שמשלמים מיסים ומאמינים בשלטון החוק. אנחנו הרוב הדומם שהממשלה הזו שכחה שהוא קיים".

עם סיום דבריו הוא פנה למתלבטים שיכריעו את הבחירות ואמר: "אני רוצה להגיד מכאן לכל המתלבטים. הצד השני לא מתלבט. נתניהו לא מתלבט. הם כבר החליטו. הם רוצים ממשלה של חושך וחסינות וחיסול הדמוקרטיה. הדרך היחידה לעצור את הממשלה הזו, היא לתת את הקול ליש עתיד. 6 מנדטים לא יעצרו את חסידיו של הרוצח ברוך גולדשטיין. 7 מנדטים לא ישחררו אותנו מכפיה דתית ומסחטנות. 6 מנדטים לא יחליפו את נתניהו. יש עתיד גדולה תשלח אותו הביתה".

הוא ציין כי הוא "מכבד מפלגות קטנות יותר. את העקרונות שלהן. יש להן קול חשוב, הן יהיו שותפות בכל ממשלה שנקים, אבל שינוי אמיתי מביאות רק מפלגות גדולות. אין החלפת שלטון בלי מפלגת שלטון. לא יהיה מהפך, אם לא תהיה מפלגה גדולה שתעשה את המהפך".

יאיר לפיד הסתה נגד חרדים ממשלה ללא חרדים בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד