י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חוזרים לממשלת נתניהו?

בלעדי ל'בחדרי' > בכיר 'ימינה' מודה: "לא נשתף פעולה עם לפיד"

לאחר שיו"ר מפלגתו נפתלי בנט סירב להתחייב שלא יישב בממשלה אחת עם יאיר לפיד - מספר 3 ברשימתו טוען בשיחת וידאו שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', כי הם לא ישתפו פעולה עם יו"ר 'יש עתיד' לא תחתיו ולא איתו | לדברי דוידי בשיחה - "אנחנו רוצים ממשלת ימין" • צפו

בלעדי ל'בחדרי' > בכיר 'ימינה' מודה: "לא נשתף פעולה עם לפיד"
אלון דוידי צילום: מתוך פייסבוק

פחות משבוע לבחירות, כאשר 'ימינה' מתקשה להתרומם בסקרים ויו"ר המפלגה נפתלי בנט, המתמודד לראשות הממשלה, לא מתחייב שלא לשבת עם יאיר לפיד, מקום 3 ברשימה אלון דוידי, נשמע אחרת לגמרי.

"אנחנו רוצים להקים ממשלת ימין", טען דוידי בשיחה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' והמשיך, "אנחנו לא נשב תחת לפיד. אנחנו לא נשתף פעולה עם לפיד".

דבריו של דוידי מגיעים על רקע בקשתו השבוע של בנימין נתניהו מנפתלי בנט, להצהיר חד משמעית שלא ישב בממשלה עם לפיד: "אני מתחייב שאקים ממשלת ימין רחבה ובלי יאיר לפיד. עכשיו תורך נפתלי בנט, תתחייב לממשלה בלי לפיד, בשום תפקיד, ובלי רוטציה. תתחייב".

בנט מצידו, הגיב בהלצה בכנס 'בשבע': "לשמוע את המילה התחייבות מנתניהו זה קצת כמו לשים את יורם לס כפרזנטור נגד קורונה, זה קצת כמו לשמוע הרצאה של ענבל אור על מנהל תקין, זה דומה לזה שאתה לוחץ בווייז על 'אני לא הנהג'".

כמו כן, אתמול (שלישי) רמז נפתלי בנט בראיון ל'חדשות 12', כי יפעל להקמת ממשלת ימין: "אני איש ימין ויש 80 מנדטים בימין ו-30 בשמאל, אז ברור שאני אשב רק בממשלה שבראשה עומד איש ימין, ולפיד הוא ראש אגף השמאל עם 30 מנדטים. לכן אני עומד מאחורי זה שאני לא אשב במפלגה תחת לפיד".

בנוסף אתמול בסקר הסקרים של 'כאן 11', בנט שומר על כוחו עם 12 מנדטים. גוש נתניהו מתחזק ועולה ל-50 מושבים בלי ימינה, ואם בנט ייכנס - לנתניהו יש קואליציה של 62 מושבים. גוש השמאל נחלש ועומד על 58 מנדטים בלבד.

אלון דוידי מפלגת ימינה נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד