י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שומרי שמיטה זוכים לישועות מיוחדות

מרגש: חקלאים שומרי שביעית הביאו ביכורים לראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין

לקראת השנה השביעית, חקלאים הביאו ביכורים לראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין והשתתפו במעמד ברכת האילנות של ראש הישיבה. צפו בתיעוד 

מרגש: חקלאים שומרי שביעית הביאו ביכורים לראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין
מעמד קרן השביעית אצל הגרי"ג אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

"רֵאשִׁית בִּכּוּרֵי אַדְמָתְךָ תָּבִיא בֵּית ה': במעמד מרגש שנערך השבוע ביוזמת קרן השביעית, עשרות חקלאים שומרי שמיטה כהלכתה, מלווים עם מנכ"ל קרן השביעית ר' בנימין כהן, הביאו "ביכורים" לראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מפירות השנה השישית (טבל וודאי).

ראש הישיבה חיזק את החקלאים גיבורי הכח. "ידוע מה שנאמר על שומרי השמיטה 'גיבורי כוח', יש פסוק בתהלים גיבורי כוח עושי דברו לשמוע בקול דברו, זה הולך על מלאכים, מלאכים זה גיבורי כוח עושי דברו לשמוע בקול דברו, זאת אומרת גיבורי כוח שומרי שמיטה הם בדרגה של מלאכים, כמו מלאך, נגד הטבע, יותר, נגד הטבע, למעלה מן הטבע.

"אדם שמתנהג בתורה ובמצוות למעלה מן הטבע, הוא זוכה גם להנהגה כזאת מן השמים, שנותנים לו גם כן ישועות למעלה מן הטבע, מידה כנגד מידה, אם הוא מתגבר נגד הטבע אז גם הוא יזכה לישועות מן השמים והצלחה נגד הטבע, וזה דבר ידוע, שומרי שמיטה זוכים לישועות מיוחדות, זה דבר ידוע".

"בעזרת השם, אשריכם שומרי שמיטה שאתם יש לכם הזכויות הגדולות שיש לכם, ואתם גם מזכים את כל הציבור, אם יש בעלי מדרגה בעלי זכויות זה מזכה את כל הציבור, זה משפיע על הציבור ומזכה אותם, כך ידוע, אז אתם יש לכם זכויות של זיכוי הרבים, זיכוי הרבים בדברים חשובים מאד".

"בעזרת השם תזכו יחד עם המסייעים להחזיקם בשנת השמיטה להצלחה בכל מה שאתם צריכים, בחינוך הילדים וגם בפרנסה ובמשפחה,  הרבה נחת, בריאות ונחת מכל המשפחה בעזרת השם הלאה גם כן , בשורות טובות וישועות גדולות".

המעמד הסתיים בשירת כי אורך ימים כאשר החקלאים עוברים להתברך אצל ראש הישיבה, שחיזקם ועודדם לקראת מצוות שבת הארץ בשנת השמיטה הבעל"ט תשפ"ב.

הרב גרשון אדלשטיין קרן השביעית מנחת ביכורים חקלאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד