ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

נשיא המועצת ביקר בת"ת ושימש כסנדק בברית לנינו • צפו

מאות תלמידי ת"ת "סוכת דוד" קיבלו בהתרגשות את הגאון חכם שלום כהן, שהגיע לסיור של כבוד במבנה הת"ת בירושלים • במסגרת ביקורו שימש הגר"ש כסנדק בברית לנינו שהתקיימה במקום, כשבסיומה בירך את תלמידי הת"ת, המנהל וצוות המלמדים • קובי הר צבי מגיש גלריה

נשיא המועצת ביקר בת"ת ושימש כסנדק בברית לנינו • צפו
ברית לנינו של הגר"ש כהן צילום: קובי הר צבי

התרגשות אחזה את תלמידי ת"ת 'סוכת דוד' בעת ביקורו של ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן. התלמידים קיבלו את הגר"ש בדגלים ובשירת "שאו שערים ראשיכם". לאחר מכן הוא נכנס לבית המדרש במבנה הת"ת לתפילת מנחה עם מאות התלמידים.

בסיומה של התפילה פתח בדברים המנהל הרב יעקב בצרי, בהם עמד על הזכות הגדולה שראש הישיבה בא לבקר בת"ת ולשמש כסנדק בברית קודש לנינו נ"י.

יצוין כי אבי הבן הרב יעקב יצחק ישועה, הוא אחד מהבוגרים החשובים בת"ת, שזכה בתור תלמיד לסיים את כל ששה סדרי משנה בעל פה, מה שהיווה השראה עבור התלמידים ששואפים לסיים אף הם את ש"ס המשניות, בבחינת "קנאת סופרים תרבה חכמה".

במרכז האירוע נשא הגר"ש כהן דברים, והדגיש את חשיבות לימוד התורה של תשב"ר דווקא בימים אלו של מגפת הקורונה. "לימוד יכול למנוע כל נזק וכל פגע, ושבעזרת ה' תסתיים המגפה ותחלוף מאיתנו במהרה", אמר הגר"ש. בסיום דבריו ברך מרן את המנהל ואת כל צוות רבני הת"ת והתלמידים.

לאחר מכן התקיימה הברית, כאשר המוהל הוא הרה"ג רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת אור החיים, והסנדק ראש הישיבה. התינוק נקרא אלעזר מנחם ע"ש מרן ראש הישיבה הגאון רבי אלעזר מנחם שך זצוק"ל.

צפו בתיעוד מהאירוע המרגש. צילום: קובי הר צבי.

 

ברית מילה חכם שלום כהן סוכת דוד הרב ראובן אלבז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד