י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בניסיון לחמוק מתשלום

זיהמו שטחים חקלאיים בדם ונתפסו על חם

בתום חקירה סמויה של המשטרה אחר זיהום שטחים חקלאיים, אתמול (רביעי) עוכבו לחקירה שלושה חשודים אשר נתפסו על חם בעת שזיהמו את השטחים בנוזלים ובדם פגרים | המשטרה פתחה בחקירה פלילית

 זיהמו שטחים חקלאיים בדם ונתפסו על חם
דם פגרים צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

בתום חקירה סמויה שהובילו בשבועות האחרונים המשטרה הירוקה, משטרת קריית מלאכי, מג"ב שפיר ובסיוע המדור להגנת הסביבה במשטרה, שכללה איסוף ראיות נגד חברה לפינוי פגרי בעלי חיים ופסדים, הפכה אתמול (ד') פעילות האכיפה לגלויה, עת שהכוחות תפסו את החשודים "על חם" בזמן ביצוע העבירה.

בפעולת האכיפה לקחו חלק גם פיקוח מועצה אזורית שפיר, איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון ומנהל מקרקעי ישראל.

מהחקירה שנוהלה, עלה כי הקבלן הוא בעל חברה העוסקת בפינוי פגרים ופסדים של בעלי חיים, וכי החברה נהגה להזרים דם ונוזלים שהופרשו מהפגרים ומהפסדים לשטח חקלאי פתוח באזור קריית מלאכי ולערוץ נחל, זיהמה את הסביבה והאזור, וסיכנה את בריאות התושבים.

מכיוון שבאתרי ההטמנה המחיר נקבע לפי משקל, הקבלן על-פי החשד נהג באמצעות נהגי המשאיות לשפוך את הדם והנוזלים על מנת לחסוך בעלויות ההטמנה במידה ניכרת, וכך צימצם את נפח המשקל לפני הפינוי לאתר פסולת מורשה, ובדרך זו התכוון להגדיל את רווחיו.

המשאיות שבאמצעותן בוצעו העבירות, הועברו לחניון מטעם המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, ונפתחה חקירה פלילית נגד הקבלן ו-2 הנהגים שעוכבו.

זיהום שטחים חקלאיים פגרים דם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד