י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו

בדמעות: סגן השר נפרד מהכנסת לאחר חצי יובל

בתום דיון ארוך ומתיש ומיד אחרי שהציג תיקון לחוק בתפקידו כסגן שר האוצר, ניצל חה"כ יצחק כהן את נאומו האחרון בכנסת בכדי להיפרד | בדבריו חתם פעילות ברוכה וענפה שנמשכה על פני כיובל שנים והודה לכל המסייעים והשותפים לאורך כל הדרך | צפו

בדמעות: סגן השר נפרד מהכנסת לאחר חצי יובל
יצחק כהן בנאומו האחרון במליאה צילום: ערוץ הכנסת

יצחק כהן, סגן שר האוצר חתם הבוקר (חמישי) את הדיון האחרון במליאת הכנסת בכנסת הנוכחית ונפרד מהחברים במליאה, כשהוא מסיים 25 שנים כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס.

כהן השתתף בדיון במליאה שסיימה סאגה של 24 שעות של עימות פוליטי בין גנץ לליכוד ולסיעות החרדיות, ואת התיקון בחוק שהציג כסגן שר האוצר.

את נאומו האחרון בכנסת הוא ניצל כדי להיפרד. "אי אפשר היה להיפרד מהכנסת בכזה אירוע מכונן בישיבה של 24 שעות שהיו בה כל האלמנטים בעבודה פרלמנטרית", פתח, "לא תכננתי שזה יהיה הישיבה של הפרידה שלי". תוך שהוא מסכם, "עמדתי בדוכן הזה לפני 25 שנה היה תקופה מרתקת הספקנו לעשות המון יחד עם כולם".

עוד הוסיף סגן השר היוצא כהן, "אנחנו מצווים להידבק במידותיו של הקדוש ברוך הוא 'מה הוא רחום אף אתה רחום'. להיות קשוב למצוקה של הציבור לקדם דברים. הבית הזה עשה המון".

כהן סיים את דבריו כשהוא דומע, "אני מתרגש" אמר, "וכמו בברכת כוהנים שמפנים את פניהם להיכל אחרי הברכה כך גם אני אומר, 'השקיפה ממעון קדשך מן השמים וברך את עמך את ישראל ואת האדמה אשר נתת לנו כאשר נשבעת לאבותינו ארץ זבת חלב ודבש".

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב׳בחדרי חרדים׳, בכפוף להוראת מועצת חכמי התורה, יצחק כהן ומשולם נהרי סיימו את כהונתם בכנסת ולא שולבו ברשימת המפלגה לכנסת ה 24.

משא פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד