ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כוח צרכני עצום

מתחם הקניות הגדול ביותר במגזר החרדי לקראת סיום שלב א'!

העיר בית שמש הופכת לאחת מן הערים הגדולות במדינה ומתפתחת בקצב מסחרחר וקולטת אלפי זוגות צעירים ומשפחות חדשות בשנה • את הכוח הצרכני העצום של תושבי העיר והאזור כל בעל חנות ועסק חולם ורוצה • בימים אלו הולכת ומסתיימת בניית המרכז המסחרי המרכזי של רמת בית שמש וזאת ההזדמנות שלכם להשקעה בטוחה ויציבה עם תשואה מובטחת של 6% למשך שלוש שנים המלווה בערבות בנקאית מלאה

מתחם הקניות הגדול ביותר במגזר החרדי לקראת סיום שלב א'!
השדרה בבית שמש צילום: יח"צ

בימים אלו הולכת ונשלמת הבניה במתחם העסקים 'השדרה' במרכז בית שמש, מה שכבר הפך לפרויקט החם בבית שמש ולאחד מן המיזמים היותר נחשקים בקרב חברות ובעלי עסקים חרדים.

ייחודיותו של מתחם השדרה מתבטאת ב-3 היבטים שונים שגורמים לו להיות סיפור הצלחה היסטורי:

ראשית, מיקומו של המתחם בנקודת החיבור של שלוש שכונות גדולות בליבה של בית שמש המתפתחת לזוגות צעירים רבים ומשפחות ברוכות ילדים במגזר החרדי, שכידוע על פי ההערכות אוכלוסיית בית שמש תמנה כ-250,000 תושבים עד שנת 2025 מה שנותן פרספקטיבה להצלחה הגדולה של העיר ולפוטנציאל ההשקעה בה.

שנית, הרגלי צריכת הקניה של קהל היעד - המגזר החרדי המתבצעת בקניות פיזיות ולא ברשתות אונליין. וכן ריכוז של כל הקניות במקום אחד בגלל הקושי בהתניידות שעל פי רוב מתבצעת בתחבורה ציבורית. מה שמבטיח מרכז קניות ועסקים תוסס ומלא תנועה צרכנית אנושית.

הסיבה השלישית משלבת את השנים שקדמו לה. כמות האוכלוסייה ההולכת וגדלה מבקשת ריכוז קניה במקום אחד נופלת כיום על מרכז קניות קטן הקורס תחת העומס של צרכנים רבים המבקשים את שירותו ומצפים למרכז קניות חדש, מפותח ומודרני.

היתרון המשמעותי והחשוב של המיזם הוא ההבטחה יוצאת הדופן מצדה של החברה למינימום 6% תשואה שנתית למשך שלוש שנים. כאשר הרוכש מקבל את הנכס ברמת גמר מלא ולא ברמת מעטפת, עם חוזה שכירות שמניב מינימום 6% תשואה שנתית, כשעל פי ההערכות הרווח עשוי להיות גבוה בהרבה. הפרויקט זוכה לגב כלכלי עצום והמשקיעים נהנים מליווי בנקאי מלא של בנק הפועלים.   


הדמיית מתחם הקניות • קרדיט: יח"צ

הפרויקט המסחרי השדרה, הממוקם על עורק תחבורה ראשי של תחבורה ציבורית וכבישי גישה מכל שכונות רמת בית שמש, עם חניון תת קרקעי גדול שיכלול 360 מקומות חנייה, נותן גישה נוחה לבאים מחוץ לעיר ומענה מדויק לעשרות אלפי משפחות מתושבי בית שמש הנחשבים לכוח צרכני עצום בפני עצמו המבקשים את פתיחתו של המרכז שיתן להם חווית קניה שטרם נראתה כמוה בארץ בכלל ובאזור בפרט.

למרכז המסחרי המשתרע על פני כ-21,000 מ"ר וארבע קומות מסחר, כאשר בקומה התחתונה של המרכז המסחרי עומד להיפתח הסופר-מרקט הגדול בבית שמש ורשתות קמעונאות גדולות מהמגזר החרדי כבר רכשו חנויות במתחם. כמו כן עתידים להיפתח במקום מתחם הפעלות לילדים ומתחם מזון מהיר בכשרויות מהודרות, מה שמעניק את כל התנאים המובילים למרכז מסחרי החזק ביותר במגזר החרדי, שנותן מענה מושלם לצרכן החרדי ולמשפחות ברוכות ילדים.

יזמי הפרויקט האדיר הינם חברת רם ישראל וחברת רובין לנדסמן, כשבאמתחתם רקורד עשיר של עשרות שנים בהקמת פרויקטים נדל"ניים בישראל בכלל ולמגזר החרדי בפרט. "המגזר החרדי הוא מגזר צומח במיוחד ובעל הרגלי צריכה קשיחים. כחברה המכירה לעומק את המגזר יצרנו מרכז מסחרי ייחודי העונה בדיוק לצרכיו, והוא צפוי להיות מרכז מסחרי עם ערכי פדיון גבוהים במיוחד וליצור השבחה משמעותית לערכי הנכסים בפרויקט". אומר איתי רובין, מנכ"ל רם ישראל.

אם לשפוט על פי התרשמות וההתלהבות של מומחי הנדל"ן, עולה כי מדובר במיזם המסחרי החם ביותר כיום, שעתיד להפוך ל"גאולה" של בית שמש וזו הזדמנות מצוינת עבור משקיעים נבונים ובעלי עסקים הרואים את הנולד.

אז אם גם אתם רוצים לקחת חלק מסיפור ההצלחה ההיסטורי של השדרה וליהנות מהשקעה עם רווחים של 6% תשואה מובטחת שלחו את פרטיכם ונחזור אליכם עם הצעה מפורטת >>>

בית שמש רמת בית שמש שדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד