י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שולטים בשפה

אנשי עסקים? כך תשפרו את האנגלית שלכם

אנגלית היא כלי חיוני לכמעט כל אחד ואחת - ואצל נשות ואנשי העסקים שליטה מלאה באנגלית היא כבר ממש חובה. רק אלה שמדברים, שומעים, כותבים וקוראים באנגלית שוטפת יכולים למצות את כל ההזדמנויות שמציע העולם כיום. בהתאם יותר ויותר בעלי עסקים וגם מנהלים בכל הדרגים מחפשים דרכים שונות לשדרג את האנגלית - שלוש הדרכים הבאות הן אפקטיביות במיוחד

אנשי עסקים? כך תשפרו את האנגלית שלכם
לימוד אנגלית צילום: unsplash

לדבר, לדבר, לדבר (וגם לשמוע) באנגלית

הדרך הטובה ביותר לשפר את השליטה בשפה מסוימת, ובפרט אנגלית, היא לדבר בה. ככל שתדברו יותר, כך תעשירו את אוצר המילים שלכם, תרגישו נינוחים יותר להשתמש בו וגם רמת הביטחון העצמי - מרכיב חשוב בשימוש בכל שפה - תעלה.

איפה אפשר לדבר אנגלית? בכל מקום. גם במרחב הדיגיטלי וגם במרחב הפיזי. בהתחלה זה אולי ייראה לכם מוזר, וכך גם לסביבה, אבל כשתתרגלו לכך תגלו שאתם נהנים לדבר בשפה שונה. מעבר לשיפור באנגלית, לפעמים עצם הצורך לחפש את המילה הנכונה או הביטוי המדויק מחדד גם את המחשבה ואפילו מייצר רעיונות חדשים.

במקביל תרגלו גם את השמיעה. פודקאסטים באנגלית בתחום העיסוק שלכם, או כל תחום שמעניין אתכם, יכולים להוות מקור מצוין נוסף להרחבת אוצר המילים. בנוסף האוזן מתרגלת לשפה, והבנת הנשמע הופכת מאתגר קשה למשימה קלה הרבה יותר.

שיעורים פרטיים

דרך נוספת לשפר את מיומנויות האנגלית - כאמור גם קריאה, גם כתיבה, גם דיבור וגם הקשבה - היא שיעורים פרטיים.

היתרונות ברורים: לכל איש עסקים יש לו"ז צפוף ואף אינטנסיבי. זמן הוא משאב יקר ערך עד מאוד, ועל-מנת להגיע לכיתה בבית ספר לאנגלית יש צורך לפנות לא מעט זמן (נסיעות, חיפוש חנייה וכמובן השיעור עצמו, שמתקיים במועד שעלול להיות לא נוח לאיש העסקים). שיעור פרטי לעומת זאת משתלב באופן מיטבי גם בימים העמוסים ביותר, ומאפשרים מצד אחד ביצוע כל המטלות הרגילות ובמקביל שדרוג האנגלית.

בנוסף, בשיעור פרטי יש למורה את היכולת להתמקד במרכיבים החשובים ביותר - למשל אנגלית עסקית ואפילו בתחום הספציפי שבו פועל איש העסקים, הנקודות שבהן הוא מתקשה וכו'. תשומת הלב המלאה הופכת את הלמידה לאפקטיבית במיוחד.

קורס מקוון

גם למידה דיגיטלית חוסכת לנשות ואנשי העסקים זמן יקר משום שאין צורך להגיע פיזית לשום מקום. בנוסף כל שיעור מתקיים בדיוק בזמן הנוח ביותר מבחינתם, וכשיש אינספור פעילויות חיוניות שאי אפשר לדחות או להזיז, זהו כמובן יתרון משמעותי.

קורס אנגלית עסקית מקצועי מקוון גם מאפשר לתלמידים להקדיש יותר תשומת לב לנושאים החשובים להם או אלה שבהם הם מתקשים, ולדלג על הנושאים שאותם הם קולטים בזריזות. כשבוחרים באופציה זו מומלץ להעדיף קורסים של בית ספר מוכר לשפות שיודע להביא לידי ביטוי את הניסיון שצבר ואת הידע הרב גם במרחב הדיגיטלי. ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית בתחום הלמידה המקוונת הופכת גם את קורס האנגלית העסקית לחוויה קולחת, ידידותית למשתמש ובעיקר אפקטיבית להפליא.

לימודי אנגלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד