י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתנה לבן זוג

ארנק לגבר, טיפים לבחירה חכמה!

אתם בטח מכירים אחד כזה, גבר עם נשמה טובה, כזה שיקנה את כל העולם בשביל כולם, ולעצמו הוא שוכח לקנות

ארנק לגבר, טיפים לבחירה חכמה!
ארנק לגבר צילום: לה בורסה בע"מ

גבר עם נשמה טובה, כזה שיקנה את כל העולם בשביל אשתו, ישפוך ים של כסף על ילדיו, ייתן להורים שלו מתנות בכל הזדמנות שהיא, יומולדת, יום נישואין, חגים, וסתם כי בא לו לפנק.

תראו אותו מתרוצץ מחנות לחנות, מתלבט בין צורות ועיצובים, בודק מה אשתו ה-כ-י תאהב, ומה ילהיב ממש הילדים שלו, והוא, לעצמו...

גבר מפרגן, שכל כך אוהב לקנות לכולם מתנות (ויודע בדיוק מה כל אחד אוהב) לעצמו הוא שוכח לקנות.

שמעו סיפור...

ביום חמישי שעבר, יצא לי לראות אחד כזה... גבר מהסוג הזה, בן אדם מכובד, לבוש היטב, ונראה איש עסקים, ואיש משפחה למופת.

הוא הגיע בדיוק כשכבר עמדתי לסגור משמרת ערב, בחנות שהייתי בה מנהל משמרת, הוציא אוזניות אלחוטיות משוכללות (שניכר עליהם כי הן איכותיות ושוות) מאוזניו, וביקש שאראה לו מתנה שווה לאשתו.

כשנתקל במבטי (ממש התלהבתי מהגאדג'ט) אמר כמתנצל: זה לא שקניתי את זה לעצמי או משהו, לעצמי לא הייתי מפרגן, פשוט קניתי לבן שלי והוא לא אהב, אז קניתי לו   את מה שהוא אוהב, ולקחתי את זה לעצמי.

ואני כל כך נהנה מהאוזניות האלו, אם רק הייתי יודע עד כמה הם שימושיות בשבילי, הייתי מראש קונה אותם בשבילי.

עד היום אפילו כשהייתי בבית, או במשרד, הטלפון היה חייב להיות צמוד אלי. עכשיו אני לא צריך לגרור איתי את הנייד לכל מקום, להסתבך עם חוטים שמשתלשלים מהטלפון לאוזניים, אני מניח אותו באיזה פינה שכוחה, ונהנה להסתובב חופשי.

והכי חשוב איכות השמע, אני פשוט מתלהב כל פעם מחדש (רק עכשיו אני מבין עד כמה השמע, לא היה איכותי).

חייכתי, שמחתי בשבילו, ותכננתי לקנות לעצמי בהקדם בדיוק אוזניות כאלו. כשהוא בא לשלם, הוא כמובן הוציא את הארנק שלו, ו...אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

ארנק לגבר מרופט, קרוע, נראה כאילו רכש אותו ביד שניה לפני עשור, או שקנו לו את הארנק מתנה לבר מצוה.

למרות שזה לא ענייני, לא התאפקתי, ואמרתי לו: עכשיו אני מאמין לגמרי למה שסיפרת מקודם, מזל שקנית עבור הבן את האזניות, ולא התאים לו...אחרת לעולם לא היית קונה לעצמך.

וגם ארנק לגבר, ארנק עור איכותי שבאמת מתאים לך, אתה לא תקנה עד ש...

הוא  חייך והודה לי: אתה  כל כך צודק, עד שאמרת לא שמתי לב לזה.

אני חייב לקנות לעצמי ארנק לגבר חדש!


ארנק לגבר • קרדיט: אייל אלישע

ארנקים לגברים - המלצות מניסיון אישי.

סיפרתי לו שבדיוק שבוע שעבר נכנסתי לאתר של לה בורסה, בקטגוריה של ארנק לגבר, ורכשתי לעצמי ארנק, לא פחות ממושלם.

מה שאני חיפשתי זה ארנק כרטיסים, בעיקר לכרטיסים אבל גם שיכנסו בו שטרות, ואפילו קצת מטבעות, אבל היה לי חשוב, שיהיה דק ויכנס לכיס בקלות.

כשנכנסתי לאתר ראיתי את כל הארנקים  בצורה ברורה (אפילו סרטון היה מצורף) זו הייתה אחת הרכישות הקלות, והכפיות והבטוחות שלי.

בחרתי ארנק מעור לגבר, קליק... ותוך יום, הארנק הגיע אלי עם שליח, עד לפתח הבית. כשהראיתי את הארנק לחברים ומשפחה, כולם  התלהבו מהעיצוב והאיכות, ולא הפסיקו לפרגן.

אני ממליץ לך, כנס לאתר לה בורסה, קליק- והארנק אצלך בפתח הבית!

LA BORSAארנק עור לגבר- מבית  הכי מתאים לך

אני בטוח שגם אתה, שקורא את המאמר, נתקלת בסיטואציה דומה. אתה קונה לכל העולם, ולעצמך לא יוצא לך לפרגן, לקנות להתחדש. בוא קבל כמה טיפים שיעשו את ההחלטה קלה יותר, וצא לפרגן לעצמך!

כשאתה רוצה לקנות ארנק, יש כמה דברים חשובים שאתה צריך לשים לב אליהם, האם הארנק שאתה רוצה לרכוש, צריך להיות ארנק דק, וכמעט בלתי מורגש בכיס, כזה שבבוקר אתה שם אותו בכיס, אבל הוא כל כך נוח שאתה שוכח שהוא שם?

זה תלוי בסוג הבנאדם שאתה, או איך שהיום יום שלך נראה. אני חושב שאם אתה סטודנט או אחד שלומד הרבה שעות ביום, אתה לא רוצה שכל היום, יהיה לך בכיס האחורי במכנס, משהו שמפריע.

גם אני כזה, מה שחשוב לי זה להיות עם ולהרגיש בלי. אני רוצה  ארנק אבל בלי להרגיש אותו. אם גם אתה כמוני, שהנוחות הכי חשובה לך, מה שאתה צריך זה, ארנק דק וקומפקטי.

באתר לה בורסה וגם בסניפים שלנו, תמצאו כמה סוגים של  ארנק דק וקומפקטי, אתה שם אותו בכיס האחורי ולא מרגיש אותו בכלל, שוכח שהוא קיים.

מצד שני יכול להיות שאתם כמו אבא שלי, שמאז ומעולם מה שהוא רצה זה ארנק ע-נ-ק .ארנק  שמצליח להכיל הכי

גם את היותו איש משפחה (אפילו תמונה שלו ושל אמא שלי מהחתונה הוא שם בארנק) וגם את כל הכרטיסים והכסף המזומן שהוא שולף, כשבא לו לפנק מישהו מאתנו.

ארנק שיש בו מלא תאים לכרטיסים, מקום מרווח לכסף מזומן, תא ייעודי לכסף קטן, ואפילו רוכסן סודי לשמירת דברים שממש חשובים.

גם מהסוג הזה של ארנקים, תוכל למצוא במגוון סגנונות, באתר לה בורסה.

יש לציין, כי גם בארנק ענק שכזה, אם הוא מיוצר כראוי, ומחומר איכותי (למשל עור נאפה איכותי, או עור ברידג') יהיה בהחלט נח לשים אותו בכיס האחורי, ובהמשך בקושי תרגיש שהוא שם.


ארנקים לגבר • קרדיט: לה בורסה בע"מ

מתנה לגבר שלך-ארנק עור

חשוב לדעת, אם את קונה מתנה לגבר שלך, ארנק עור  אני  ממליץ לך לא לחרוט על הארנק שמות והקדשות.

זה אמנם יפה ומרגש לקבל מתנה עם הקדשה, ואפשר לצרף פתק מושקע, אבל לא מומלץ לחרוט על הארנק לפני שזה שאת קונה לו את הארנק יראה את הארנק, יכניס בו קצת דברים ויתחוב אותו לכיסו, לוודא שבאמת נח לו.

פעמים רבות אנחנו מקבלים פניות מאנשים שרכשו עבורם מתנה, וחרטו עליה, וכעת לא ניתן להחליף את הארנק. כמו שכתבתי למעלה, לא לכולם יש את אותם הרגלים, ולא כולם משתמשים באותו אופן בארנק שלהם.

וכן, נכון, תמיד כשאת קונה מתנה לגבר את לא יודעת אם הוא יאהב או פחות יאהב, ולכן חשוב שתהיה לך אפשרות החלפה, וחשוב לקנות ארנק ממקום שאת יכולה בקלות להחליף דגם או סטייל.

הרבה אנשים מתפתים לקנות ארנק בכל מיני אתרים בחו"ל, אז, חוץ מזה שלעולם אין לדעת איזה ארנק יגיע לך הביתה, ואיך הוא באמת ייראה, בעיני הבעיה הגדולה בקנייה באתרי חו"ל היא, הקושי בהחלפה.

הקניה הכי נבונה שלך, הכי קלה, והכי בטוחה, הולכת להיות כאן אצלנו  באתר לה בורסה שירות לא פחות ממושלם, ומוצרים מעולים.   

חשוב להדגיש, המחירים אצלנו באתר נמוכים משמעותית מהמתחרים באותה קטגוריה.

ואף על פי כן, לה בורסה נותנת לקוראי אתר בחדרי חרדים, הנחה ענקית של 25%

על כל האתר!!!

ותיהנו ממחיר מדהים ושירות מושלם.25#harediהכניסו  קוד קופון  

 

 

ארנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד