ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024

שדרן קול חי 'חטף' טריקה מבגין • להאזנה

מבוכה כזו לא זכורה גם לזקני השדרנים ברדיו קול חי: מגיש תוכנית הצהרים העלה את השר בני בגין לשידור ושוחח עמו בסוגיות פוליטיות העומדות על סדר היום • כשהקשה על מדיניותו של רוה"מ, 'חטף' טריקת טלפון

בני בגין. טרק את הטלפון
בני בגין. טרק את הטלפון

תמלול של השיחה שהסתיימה בטריקת טלפון.

מראיין: "האם תוכל לסבר את אוזנינו במידע האם ראש הממשלה עצמו יכבד את המרכז בנוכחותו".

בני בגין: "אני לא יודע".

מראיין: "אתה אינך יודע, שמענו עכשיו מכתבינו שעל פי כל הסימנים והאותות נתניהו לא מתכוון להגיע לכינוס הערב. קצת משונה לא?"

בני בגין: "אני בטוח שהוא היה רוצה להיות בו, אבל אם שמת לב בשבועות האחרונים צריך להניח שיש עומס על לוח הזמנים של ראש הממשלה, בכל זאת קרו דבר אחד או שניים קטנים בשבועיים האחרונים והוא עומד בפני נסיעה לארצות הברית לפגישה עם נשיא ארצות הברית בעוד כ - 10 ימים".

מראיין: "זה באמת, כלומר, זה רציני מה שכרגע שנאמר? כלומר אתה באמת מאמין שראש הממשלה לא יכול למצוא את החצי שעה, שעה לבוא למרכז לדבר בפני החברים. סיפר לנו כרגע כתבינו שהכינוס הזה נדחה ונמרח אפשר לומר, שבעה חודשים בין היתר כי ראש הממשלה ביקש שהוא רוצה להיות בכינוס".

בני בגין: "טוב, אני אם כך, אני חושב שאני מבין לאן מוליכים דבריך, לא חשבתי שזה נושא הדיון ואני מאוד מודה לך על הראיון, תודה רבה שלום".

מראיין: "שלום וברכה".

טריקה...

תגובת רדיו קול חי: "עורך המהדורה אסף גיבור סיכם באופן אישי עם השר בני בגין כי נושא הראיון הוא כינוס מרכז הליכוד הערב בנושא הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון. אנו מצרים על כך שהשר בגין בחר לסיים את הראיון באופן מיידי ובטוחים כי השר בגין ימשיך להתראיין ולהביע את דעתו ברדיו קול חי בסוגיות נוספות על סדר היום כפי שעשה זאת במשך שנים רבות".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד