י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגרלה נדירה

עם סיום ספר נשים: רבבות לומדים מסכמים את תלמודם במבחן מיוחד ומסכם

בין מסיימי המבחן בהצלחה, תתקיים ההגרלה הנדירה: שכר דירה לשנה בשווי 36,000 ₪ ועוד מאות זוכים במילגות יקרות ערך

עם סיום ספר נשים: רבבות לומדים מסכמים את תלמודם במבחן מיוחד ומסכם
מבחן מסכם צילום: יח"צ

מיזם הלימוד המיוחד שם לו למטרה לנצל את ההזדמנות בה סדר הלימוד ברמב"ם היומי חופף לסוגיות סדר נשים הידועות והנלמדות ביותר מבין סוגיות הש"ס הישיבתיות.

במסגרת המיזם נבחנו הלומדים על פרקי הרמב"ם המסכמים את הסוגיות והעולה מהן בלשונו הזהב של הרמב"ם, בבהירות ובפשטות, כשמדי שבוע הם משננים את הידיעות וההלכות במבחן טלפוני שבועי מסכם.

עם השקת המיזם, נחשפו הלומדים למילגה הנדירה והמיוחדת שהוקדשה על יד אחד מפטרוני הארגון עבור עמלי התורה: השתתפות בשכר הדירה של הזוכה המאושר למשך שנה בשווי של 36,000 ₪! כשמטרת המילגה היא לאפשר ללומד התורה לשקוד בהשקט ושלווה על תורתו ועבודתו בלי טרדות ודחק הפרנסה.

מילגה זו – המיועדת לאברכים נשואים בלבד - תוענק בביתו של אחד מגדולי ישראל מקברניטי הארגון במטרה לחזק ולתמוך ולו במעט בעמלם העצום של לומדי ומשתתפי תכניות הלימוד של 'שיננא'. יודגש כי במקביל יזכו עוד מאות משתתפים בסטים של ש"ס ורמב"ם ממהדורות הפאר הניצבות בחזית עולם התורה של 'עוז והדר' ומכון 'הרמב"ם המבואר'.

כעת, עם סיום לימוד הלכות אלו, עמלים אלפי האברכים ובני התרה בשינון וסיכום הלכות אלו למען יעמדו ימים רבים, ויהפכו לנכסי צאן ברזל באוצר קניינם התורני. העמל והשקידה מטפסים לשיאים לקראת מבחן מסכם ומקיף בו יעמדו הלומדים לכור המבחן בשאלות שיקיפו את כל הלכות ספר נשים.


מהלך המבחן • קרדיט: יח"צ

במערכת מפעל התורה 'שיננא' מדווחים כי בימים האחרונים ניכרת עליה חדה בכמות הנרשמים המצטרפים למעגל הלומדים, מתוך רצון לנצל את ההזדמנות, ולהפו את סוגיות סדר נשים לקניין נצח תורני. כבר כעת נמנים על מעגל הלומדים המשתתפים בתכנית זו, אלפים מסלתה ושמנה של עולם התורה, לצד בחורי ישיבות, וקובעי עיתים לתורה המבקשים גם הם להקיף וללמוד בצורה קלה ובהירה את הסוגיות המורכבות.

לאחר היוועצות במרנן ורבנן קברניטי ומנווטי דרכה של שיננא, הוכרז כי מתכונת הלימוד תאפשר את ההשתתפות במבחן גם למי שלא השתתפו במבחנים השבועיים, כדי להגדיל תורה ולהאדירה, ועל מנת לאפשר לכל מי שחשקה נפשו לחזור ולשנן ולהשתתף במבחן המקיף.

המבחן מתקיים בימים אלו באמצעות המערכת הטלפונית, 03-5034030 או 6885* כשניתן להשתתף ולבצע את המבחן עד יום ראשון בחצות.

סדר נשים שיננא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד