ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כפי ההנחיות

זו הסיבה שלייבל'ה פספס את הלידה המרגשת

והשבוע בלייבל'ה: יו"ר 'דגל התורה' נתפס משווה תפריטים בחיפה; העיתונאי הדתי שפתח שולחן עם 'אוכל יהודי' באולפן הטלוויזיה; נכדו של שר התורה שתועד בחו"ל; אמן הקומזיצים שהגיע לארץ היישר להרים משקולות; ובכיר עיריית בני ברק שתועד בוחן יינות יקרים במיוחד

זו הסיבה שלייבל'ה פספס את הלידה המרגשת
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

בסימן טוב ובמזל טוב הודו לייבל'ה והינדל'ה לקב"ה על כל החסד אשר עשה עמם בלידת הילד החמישי בלעה"ר. אודות אירועי השלום זכר והברית לייבל'ה יגולל בגיליון נפרד כיד ה' הטובה.

כעת ניתן לחשוף כי הינדל'ה הגיבורה, עברה את הליך הלידה בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, אך בו בשעה שלייבל'ה שהיה עסוק בלהביא את דבר ה' לציבור, הוא פספס את הרגע המכריע והגיע למוכן כשהוא מרוגש מתמיד וכמובן מיהר לשתף.

הינדל'ה ולייבל'ה מודים מקרב הלב לשותף השלישי – הקב"ה וכמובן לצוות המורחב והמסור של בית החולים 'מעייני הישועה' על לידה קלה ומהירה.

מאז השעה 12:30 בלילה, עת הותר לפרסום דבר הלידה, קיבל לייבל'ה מאות הודעות ברכה ומנצל את הבמה כדי להודות לכולם וייתכן שבתוך שעות הלחץ והטרדה לייבל'ה פספס את אחד המברכים.

לכל השואלים, הליך הלידה כולו ,כולל ההכנות, התקיים תוך הקפדה מלאה על שמירת הנחיות הבריאות והתו הירוק והסגול, עד כדי שמרוב שמירה על ההנחיות, היו כאלו שהציעו ללייבל'ה לקרוא לרך הנולד 'שמריהו נח'.

אפרופו שמות, לייבל'ה שהיה עסוק בכל השבועות האחרונים בתיעוד השמירה המלאה על ההנחיות בריכוזים החרדים ובטישים בחצרות, לא הספיק לשבת עם הינדל'ה ולהחליט על שם. לייבל'ה מבקש מקוראי המדור לשלוח הצעות לשמות עד יום חמישי בשעות הבוקר. עדיפות ראשונה תינתן לשמות על גדולי ישראל – לא יתקבלו במערכת שמות של מתנגדי חיסונים.

תחילה לנייעס של השבוע: מי שניגש להתבונן ראשון במסע 'בשליחותם' בחיפה, היה היו"ר של דגל התורה ח"כ משה גפני שכנראה היה רעב מאוד ונתפס בעדשה בודק ומשווה את התפריט של ארוחת הצהריים שהגישו בעיר האדומה.

בכינוס הבחירות עצמו שנערך בחיפה, לרגע קט ציינו המשתתפים את 'נאום השפנים' הידוע של מרן הרב שך זצ"ל, בדיוק לפני 31 שנה. בתמונה כפי שניתן לראות, הליטאים מעולם לא התרגשו משפנים. 

מזכיר סיעת יהדות התורה אמיתי שולמן, שמפקיד על אורח חיים בריא, נראה השבוע בהליכה מהירה בשכונת רמות, כשהוא עם מסכה, כפי הנחיות משרד הבריאות.

לייבל'ה ראה את חה"כ מלכיאלי בוסו וטייב, יחד עם איש השטח אבשלום אוחיון ואריאל אלחרר ממטה הצעירים, יושבים על טשולנט יחד עם בחורי ישיבות בליל שישי אצל דביר בירושלים.

ובשיא האיחוד של מסע 'בשליחותם' של דגל התורה, נראה חיים פרידלנדר, יועצו של יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס ומבוגרי קול תורה, נפגש במהלך המסע עם המשגיח המיתולוגי של הישיבה הרב מנחם נחצ'ה רוטנברג. על אף השנים שחלפו עדיין ניכרת אימתו של המשגיח על התלמיד.

צילום: אריה לייב אברהמס

אפרופו אוכל, העיתונאי יהודה שלזינגר שבטוח היה מצביע למפלגת 'רגל קרושה' אם הייתה כזו, לא נח לרגע ונראה מתענג על המאכלים האוהבים עליו באולפן טלוויזיה. לייבל'ה פגוע מדוע לא הוזמן גם.

מי שטס השבוע לניו יורק לאחר שנה שלמה שלא עזב את הארץ, הוא אריה קניבסקי נכדו הקרוב ויד ימינו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

לייבל'ה שחקר במקורותיו, יכול לדווח על הצלחה גדולה במסע הקצרצר, ובין יתר הפגישות שערך הנכד בניו יורק, נערכו מספר פגישות לטובת "ארחות יושר" לקראת החלוקה הגדולה לפסח הקרוב.

מי שטס לטיסת בזק לניו יורק היה מוטי בבצ'יק יחד עם מנכ"ל האיחוד יונתן בורנשטיין לחגיגות ה – 70 לאיל ההון שלמה ורדיגר מאגודת ישראל בארה"ב. בבצ'יק במבצע בזק הרים יום הולדת בשלט רחוק כאות הוקרה על תרומותיו לחסידות גור וכמובן ל'קרן ורדיגר'. בבצ'יק אף הביא עוגה בצורת משאית של הקרן. כך זה נראה בוידאו:

ומי שעוד המריא כזכור משבוע שעבר הוא מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי שטס לאוקראינה עם פתיחת השמים יחד עם כמה חברים וישיבת 'שערי יושר' עם המסע השנתי. בבית המלון המלכותי ראה לייבל'ה את הבוס של יתד ברגע של נחת עם קסקט חבוש לראשו. 

גם הקבלן הצעיר והנודע ישראל פלדמן כבש את אוקראינה ובין לבין שרטט תוכניות בניה מפורטת בשביל עתודות הבנייה בגבעת זאב. 

והאח הבכור של הקבלן הסופר והעיתונאי יצחק פלדמן נצפה השבוע במשרדי אגודת ישראל בבני ברק יחד עם יוסי צלניקר האסטרטג האגודאי כשהם יושבים על הדבר הבא. 

ביום חמישי שעבר ניצל לייבל'ה את יישום מתווה התו הירוק על מנת לחדש את מסורת אכילת הצ'ולנט בליל שישי לפי כל הנחיות הז'אנר. היעד שנבחר הוא 'בובעס ביר' באזור התעשייה של העיר בית שמש שמתברר שקובע סטנדרט חדש לגמרי הן בטעם והן באווירה.

באישון לילה, בשווארמה של גרונר, לייבל'ה פגש במפיק לייבי שצ'רנסקי (תסמכו על לייבי) יחד עם הקלידן אושי לנדסמן שבאו לחגוג את החזרה לשגרה עם שווארמה טובה.

את מנהל אגף התשתיות בבני ברק חנוך זידמן ראה לייבל'ה בוחן יין לא זול במסעדה היהודית.

סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן נטש לכמה שעות את העבודה הקשה במערכת הבחירות, לטובת כתיבת אות בספר תורה שיוכנס הערב לבית הכנסת ברמת שלמה בירושלים.

הזמר ואמן הקומזיצים פיני איינהרון המקפיץ את כולם חזר ארצה מחו"ל והגיע היישר להרמת משקולות בחדר הכושר כפי הנחיות התו הירוק כמובן.

את העסקן הויז'ניצאי הנמרץ ישעיהו מילר ראה לייבל'ה בסוד שיח עם רב ואב"ד ויז'ניץ אלעד הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר, במספר דברים שעלו על הבחירות הקרובות. 

במשרדי 'איחוד הצלה' בירושלים, ראה לייבל'ה את הדובר של הרב הראשי הגר"ד לאו ו'איחוד הצלה' אבי סוויסה מדסקס על ענייני השעה עם איש השיווק שלנו מוטי לוי. 

את מנהל קבוצת 'פילפוליטיקה' החזקה ביותר חיים אליעזר פונפדר, ראה לייבל'ה עם העיתונאי ישכר זלמנוביץ' שהצליח לסחוב את פונפי לארוחת ערב. חדי עין יבחינו שזלמנוביץ' המשיך להתעסק בסלולרי גם בזמן הארוחה. בחירות בכל זאת.

הפקח של גדולי הדור אדיר מעטו, שעובד קשה מאוד לבדוק שכל החתונות עומדות בתו הירוק, נצפה השבוע מסתפר אצל מעצב השיער אריה ברבר ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק לרגל חג הפסח ומעטו הרי נוהג כמו האשכנזים שלא להסתפר עד חג השבועות.

השבוע ראה לייבל'ה ביקור מיוחד, האדמו"ר מערלוי הגיע לביקור אצל הנגיד מוישי אינדיג בביתו באלעד.

 

האדמו"ר מסאסוב הפתיע השבוע את עולם החסידויות הקטנות, לאחר שהשיג 5 מיליון שקלים להשלמת בניין ישיבת 'אוהל משה' של החסידות אותו עשה בקמפיין צ'רידי.

לייבלה אמנם הופתע מסכום הגיוס, אבל חדי העין הפנו אותו לשילוב החסידי של מלך קליין (מרכז חסידי ויז'ניץ) וחיים ולצר (ויז'ניץ) מחברת צ'רידי מציגים לאדמו"ר את תוצאות הקמפיין בסיום השבוע המתיש שלייבל'ה כמובן לא האמין כמה חסידי סאסוב הוא מכיר.

במקביל תפס לייבל'ה באותו הזמן את הראשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר בכנס מנהלים באילת, עומד על תופעת צ'רידי מקרוב עם המנכ"ל והמותג של צ׳רידי שי צ׳רבינסקי.

השבוע נערך בביתו של איש העסקים שמוליק הלפרין בבני ברק מפגש מיוחד לאלמנים לקראת פסח ע"י ארגון לא אלמן ישראל, בסיום האירוע העניק רב הארגון הגר"ז הורביץ ומנכ"ל הארגון חיים מאיר פרנקל תעודת הוקרה.

העסקן החבד"י הרב יעקב גלויברמן נכנס בשבוע האחרון לברכה והתייעצות אצל שר התורה הגר"ח קנייבסקי, גלויברמן העניק לרב את ספרו החדש "מסרון מהפרשה".

והצלם ישי ירולשמי נכנס השבוע לקבלת ברכה מיוחדת משר התורה הגר"ח קנייבסקי, האם יש שידוך על הפרק? נמשיך ונעקוב. 

ולפינת המזל טובים

ברכת מזל טוב לראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין לרגל אירוסי הבת עם בן הרה"ג רבי יצחק מאיר בר-לב רב קהילת משיבת נפש בב"ב ומלפנים מרא דאתרא של עמנואל.

ברכת מזל טוב לשריה דמסקי, הרל"ש והאיש הקרוב ביותר ליו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', לרגל שמחת הולדת הבת. לייבל'ה מאחל מזל טוב ובוודאי שינה קלה בליל הבחירות. 

ברכת מזל טוב ליוסי דץ, מנהל תיקי לקוחות במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' לרגל שמחת בר המצווה לבנו.

ברכת מזל טוב לזמר החתונות והקלידן עמירן דביר, לרגל שמחת אירוסי הבת.

ברכת מזל טוב לשימי ורקר, יד ימינו של מנכ"ל קבוצת 'קול חי', לרגל שמחת הולדת התאומים לאחר שנות ציפיה. לייבל'ה מאחל מזל טוב. גם אבי גדלוביץ מצטרף לברכות. 

ברכת מזל טוב לדבורה קורן – ויצמן מנהלת מחלקת הפקה ויח"צ בעיתון 'משפחה', לרגל שמחת נישואי הבן בשעה טובה.

לייבל'ה רכילות חרדית מוטי בבצ'יק משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד