י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ויוותר יעקב לבדו

אחרי הסערה > ברדוגו מגיב: "ה'קו' לא יצלח"

שעות אחרי שעובדי התחנה הצבאית יצאו נגדו, הפרשן יעקב ברדוגו מגיב ולא מתקפל: "הניסיון הבזוי להשתיק דעות שאינן תואמות את ה׳קו׳ לא יצלח" | בראיון היום אמר: "כנראה שאני עושה את הדברים הנכונים"

אחרי הסערה > ברדוגו מגיב: "ה'קו' לא יצלח"
יעקב ברדוגו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הסערה בתחנה סביבו, הפרשן והמגיש יעקב ברדוגו מגיב וכותב ומבהיר, "גל"צ מורכבת מעיתונאים, אנשי מקצוע וחיילים מקצועיים, ערכיים וטובים. הניסיון הבזוי להשתיק דעות שאינן תואמות את ה׳קו׳ לא יצלח". כך כתב בטוויטר.

בברנז'ה לא השתכנעו והמשיכו לעקוץ. כתב המשפט של חדשות 13, אביעד גליקמן הגיב בציוניות וכתב: "מצחיק". כתב ynet יהודה שוחט הגיב לברדוגו וכתב: "היא בהחלט מורכבת מעיתונאים, אנשי מקצוע וחיילים מקצועיים ערכיים וטובים. הבעיה שאתה אינך אף אחד מאלה. פחות מהדעות הפוליטיות והיעדר היושר, ההתנהגות שלך כלפי קולגות היא בעיה קשה לתחנה".

ברדוגו נשאל בראיון לרדיו 'גלי ישראל' על ההתקפות נגדו מצד הקולגות והשיב: "בכנות? קחי אותי כמה שנים אחורה - לא בטוח שהייתי מתחיל את המסע הזה. כנראה שאני עושה את הדברים הנכונים".

יעקב ברדוגו, שמכהן כפרשן פוליטי של גל"צ, מוחרם על-ידי מגישי התחנה הוותיקים שמתעלמים לחלוטין מקיומו, על אף שהוא משמש כפרשן רשמי, והם אינם מעלים אותו במגוון התוכניות בתחנה. שני נושאי דגל החרם הם העיתונאים הוותיקים רזי ברקאי ורינו צרור. ברדוגו עצמו לא נותר חייב, ומעת לעת הוא תוקף את מחרימיו במגוון פלטפורמות.

אמש (רביעי), היריבות בין המחנות בתחנה הצבאית עלתה מדרגה, כאשר הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, פנה לכתבת המדינית של התחנה, מוריה אסרף וולברג, שהביאה דיווח בנוגע לביקורו של שר החוץ ברוסיה ושאל אותה, "את הדוברת של אשכנזי ומשרד החוץ?".

ירון וילנסקי מי שמגיש עם ברדוגו את התוכנית היומית, בחר להגן על אסרף וולברג ואמר לפרשן: "היא הכתבת שלנו, אל תבזה אותה".

כתב 'Ynet' רן בוקר דיווח כי חברים בקבוצת הוואטסאפ "עורכים באקטואליה" של גלי צה"ל יצאו להגנתה של אסרף. המגישה טלי ליפקין שחק כתבה: "אני מבינה שהגיע תורה של מוריה אסרף לחטוף - בשידור, באולפן הבית רסיסים ממטרות הארס של י. ברדוגו".

הכתב הפוליטי מיכאל האוזר טוב, בנו של ח"כ צבי האוזר מ'תקווה חדשה' הגיב: "מוריה, את ממש לא צריכה את החיזוק שלי אבל אני שולח לך אותו בכל זאת. שלוש פעמים הותקפתי על ידי ברדוגו בשידור חי, ועוד כמה פעמים בטוויטר, ומעולם לא זכיתי לאף גיבוי או אף מילה מאף גורם בתחנה. זה מצב אבסורדי ובעיקר גועלי. בריונות זולה שמוכשרת אצלנו בתחנה. אין סיבה ואין דרך להגן על הבריונות הזו - זה לא פוליטיקה. אלו יחסי עבודה במקום עבודה. החיזוק שלי לא משמעותי, ואני מקווה שתקבלי את הגיבוי שכל כך מגיע לך - באותה הפומביות שבה 'הגינוי' ניתן".

נורית קנטי, עורכת ומגישה בתחנה הגיבה אף היא לדברי ברדוגו: "מסכימה עם טלי. הבושה הפומבית הזו חייבת להפסק. פעם זה מיכאל ופעם זו מוריה, ולא זוכרת כבר מי עוד. יש כאן אנשים שעוד מנסים לעשות עיתונות, ובמיוחד הצעירים. זקוקים לרוח גבית, ולא למכשלות, ולפגיעה בשמם הטוב ובשם התחנה".

גלי צה''ל יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד