י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
על רקע הבחירות?

במחאה על מות הנער: עימותים ועצורים בירושלים

ששה נעצרו בחשד להפרת סדר במחאה על מות הנער אהוביה סנדק ז"ל. בה משתתפים עשרות מפגינים | במהלך המחאה תקפו המפגינים נהג משאית שחלף במקום | מכת"זית החלה לפזר את המוחים

במחאה על מות הנער: עימותים ועצורים בירושלים
המחאה בירושלים צילום: ידידיה אפשטיין

למעלה ממאה פעילי ימין מפגינים הערב (חמישי) בירושלים בעקבות מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי בבנימין. המפגינים חסמו בתחילה את הכניסה לבירה מתחת לגשר המיתרים ובהמשך התקדמו לכיוון הכניסה לקרית משה. המשטרה משתמשת באמצעים לפיזור הפגנות.

המשטרה דיווחה על שישה מפגינים לפחות שנעצרו. מנגד בארגון 'חוננו' מדווחים כי מספר העצורים עומד על עשרה. המוחים קוראים להעמיד לדין את השוטרים שהיו מעורבים במרדך אחד הרכב בו נסע אהוביה ז"ל.

מהמהשטרה נמסר כי "בעקבות מחאה בה השתתפו עשרות מפגינים סמוך לגשר המיתרים בירושלים, ובמהלכה החלו המפגינים להפר את הסדר תוך תקיפת של נהג משאית שחלף במקום, פעלו כוחות המשטרה להשבת הסדר וביצעו את מעצרם של 6 חשודים בהפרת הסדר האלימה והם הועברו לחקירה במשטרה".

בהמשך לכך, הוסיפו במשטרה, החלה מחאה נוספת בשדרות הרצל (קריית משה) בירושלים וכוחות המשטרה פועלים גם שם להשבת הסדר תוך שכוחות נוספים בדרכם למקום.

"אנו נאפשר את זכות המחאה וחופש הביטוי לכל אדם, אך מנגד לא נאפשר הפרת סדר ונקיטת אלימות מכל סוג כלפי כוחות המשטרה וכלפי ציבור עובר אורח", אומרים במשטרה.

אהוביה סנדק מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד